Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

100 kalorií spálíte už za 10 minut. A to i doma bez činek

Přemýšleli jste někdy nad tím, které cviky vám pomohou spálit co nejvíce kalorií? Zkuste třeba ty, u kterých spálíte za 10 minut i přes 100 kalorií. Vždyť právě i s jejich pomocí můžete dosáhnout hubnutí snáze. I proto, že cviky, které pro vás máme, navíc můžete provádět jak v posilovně, tak doma. Je k nim potřeba opravdu jen minimum prostoru.
media

Jak si pořádně zacvičit doma s jednoruční činkou

Nemáte rádi davy lidí kolem sebe a vyhovuje vám spíš v klidu cvičit doma, kde na vás nikdo nekouká, nemusíte čekat deset minut na nějaký stroj a po cvičení se nemusíte dělit o sprchu s nikým jiným? I doma se tá vytvarovat pevné tělo a získat svaly. Stačí vám k tomu váha vlastního těla a jednoruční činka.
media

Jdete poprvé do posilovny? Vyražte připravení a ptejte se

Posilování je skvělý způsob, jak si vybudovat svaly, ale zároveň i vytvarovat postavu a zpevnit kosti. A to v jakémkoliv věku. Mnoho lidí odradí bohužel pocit, že je v posilovně ostatní budou sledovat. Pokud k nim patříte, domluvte si první hodinu s trenérem. Pak nebudete přemýšlet o tom, jestli vás někdo zrovna sleduje a navíc se rychleji naučíte, k čemu který stroj je a jak ho správně používat.
media

Cvičení s vlastní váhou - jak na tricepsy

Tricepsy, tedy zjednodušeně řečeno zadní stranu paží, určitě budete chtít procvičit. Právě díky těmto svalům vypadají paže lépe, objemněji. Dobrá zpráva je, že tricepsy můžete skvěle procvičit i doma nebo třeba na služební cestě, aniž byste měli po ruce činku. Stačí vám k tomu váha vašeho těla.
media

I známými cviky si můžete nechtěně zlikvidovat záda

Většina lidí chodí do posilovny cvičit za účelem spálení tuku, procvičení svalů a zlepšení kondice. Málokdo při tom chce své tělo cvičením zničit. Ale málokdo si u cviků uvědomuje, že některé mohou více škodit než pomoci. Podíváme se na tři, kterými si likvidujete svá záda, aniž byste chtěli.
media

Jak posílit prsa pomocí cviků s vlastní váhou

Ať už v klidu doma nebo na služební cestě, kde jinak moc prostoru není, můžete pro své zdraví a své svaly udělat maximum i bez jediné činky. Díky cvikům s vlastní váhou se nejen udržíte v kondici, ale zároveň si díky nim můžete vybudovat svlaovou hmotu podobně jako při cvičení s činkami v posilovně.
media

Jak na svalnatější stehna pomocí cviků s vlastní váhou

Stehna jsou důležitou svalovou partií. Nohy - včetně stehen - jsou základem pro držení těla a využíváme je při téměř všech pohybech. Svaly na nohou jsou až 50% všech svalů našeho těla a jejich trénink je tedy ideálním i při spalování tuků. Čím více svalové hmoty člověk má, tím více spaluje. Svaly totiž potřebují pro svou funkci mnohem více energie než tuky. I to je jeden z důvodů, proč trénink nohou je rozumné zařadit pravidelně do svého cvičebního plánu. A to i bez strojů a pomůcek.
media

Jak vypočítat ideální tep pro spalování tuků?

Určitě jste se už setkali s někým, kdo Vám říkal, jakou tepovou frevenci je ideální mít pro správné spalování tuků. Pokud dotyčný ale nebyl lékař a předtím jste neabsolvovali některá vyšetření, nejspíš neměl úplně pravdu. Tělo je příliš komplikované na to, abychom mohli říct univerzální poučku, která existuje pro výpočet "hubnoucí" tepové frekvence pro všechny stejně.