Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Buď fit s Nejfit.cz - co a jak jíst

A je to tu! Pustíme se do tvarování postavy. Na prvotní změny nám bude stačit měsíc. Únor je na tvarování postavy ideální. Počasí, které teď panuje, nás většinou láká zůstat uvnitř místnosti. A právě i tady - doma nebo v posilovně - můžeme dát základ své nové postavě.
media

Cvičení a motivace - jak vám vydrží déle

Všimli jste si, kolik lidí chodilo do posiloven a fitness center první týden po Novém roce? Když to porovnáte s počtem lidí, kteří tam chodí dnes, po měsíci, zůstal jejich počet stejný? Uvidíte, že začátkem března bude těchto namotivovaných lidí postupně ubývat a v červnu už budou cvičit jen ti, kterým vydržela motivace cvičit. A vy budete mezi nimi - těmi úspěšnými.
media

Jak hubnout během pracovní doby - cviky pro kancelářské krysy

O zdravém pohybu a zdravém hubnutí se toho píše hodně. Většina doporučení a tipů se ale týká lidí, kteří na to mají chvíli čas. Co ale zmůžete, když musíte celý den sedět v kanceláři? Dá se nějak snadno hubnout i během pracovní doby? Jistě! Stačí znát pár jednoduchých cviků s vlastní váhou, kterými procvičíte svaly i během vaší pracovní doby a držet se snadných zásad, které vaše chutě na něco dobrého udrží na uzdě.
media

Cviky na záda - na co často zapomínáte

Posilování zádových svalů je nejméně oblíbené a sportujícími lidmi často opomíjené. Přitom dobře tvarovaná záda dobře vypadají právě díky správně zpevněným a vypracovaným zádovým svalům. Podívejte se proto, které cviky na záda jsou vhodné.