Článek dne
media

Jsou proteinové verze potravin opravdu zdravější?

Proteinové tyčinky a proteinové nápoje jsou parťáci sportovců už dlouho. Poměrně nově ale začínají výrobci nabízet široké veřejnosti v supermarketech proteinové verze klasických potravin - na pultech tak najdete proteinové sušenky, proteinovou mléčnou rýži, proteinový pudink nebo proteinový jogurtový nápoj. Je ale dobré si jich nakoupit větší zásoby v dobré víře, že jsou přecijen zdravější?
media

Děsí vás artróza? Víme, jak ji oddálit

Bolesti kloubů už dávno nejsou jen doménou starých lidí. Kloubním chorobou může onemocnět i mladý člověk a osteoartróza si nevybírá. Onemocnět jí můžete klidně i vy. Pokud ovšem dodržujete vhodná preventivní opatření, můžete nemoc buď oddálit, nebo se jí zcela vyhnout.
media

Vařená nebo syrová? Jak je to se zeleninou

Jídelníček každého člověka, který se snaží zhubnout nebo se pokouší dodržovat pravidla zdravého životního stylu, se točí především kolem zeleniny. Mnozí však váhají, jestli ji jíst jen syrovou nebo si ji mohou i tepelně upravit, případně jakým způsobem. Poradíme vám, kterou jíst i jakým způsobem, abyste svému tělu prospěli co nejvíce.
media

Průjem na cestách? Víme, jak s ním skoncovat

Pokaždé, když máme průjem, jsme celí zničení a rozmrzelí. A to se s ním ani nemusejí pojit další zdravotní potíže jako zvracení či zvýšená teplota. Někdy se zkrátka objeví jen samotný průjem, ale i ten dokáže člověka pořádně potrápit. Zvlášť pokud nemůžeme být v klidu doma, ale musíme někam cestovat, nebo jsme třeba zrovna na dovolené. Jak s ním rychle zatočit?
media

Tučné ryby při dietě. Ano nebo ne?

O rybách se říká, že jsou velmi zdravé a konzumovat bychom je měli klidně i několikrát do týdne. To je pro většinu z nás sice značný problém, protože je do svého jídelníčku nějak neumíme vměstnat, ale ještě větší dilema nám často způsobují, když se snažíme zhubnout. Máme je jíst? Nebo jsou příliš tučné?
media

Škodíte si cvičením? Poradíme vám

Kdo začne cvičit, dělá to většinou v dobré víře, že tím buď zhubne, nebo získá větší kondici, případně že tím zatočí s různými zdravotními problémy. Jenže pokud cvičíme špatně nebo si zvolíme špatný sport, můžeme si tím víc ublížit než prospět.
media

Recept: okoun nilský na grilu

Ryby by měly být na jídelničku alespoň dvakrát týdně. Bohužel se často najdou lidé, kteří se rybám vyhýbají. A nejčastějším důvodem udávají kosti. Přesně pro ně je okoun nilský ryba jako stvořená. Výborná chuť a k tomu kosti tak velké, že se nedají přehlédnout. Pokud si koupíte rovnou filet, kost prostě nepotkáte. Na grilu je navíc hotový opravdu za chviličku.