media

Udržujte se ve formě - poradíme vám, jak na to!

Zůstat fit a udržet si své zdraví je velice důležité pro každého z nás. Nicméně, kvůli dnešní uspěchané době existuje spousta lidí, kteří nemají čas navštěvovat posilovnu či si připravovat každý den zdravé jídlo. Jak z toho tedy ven? I malé změny dokážou velké věci!
media

Stres zpomaluje trávení. Jak při něm jíst?

Možná držíte dietu, možná se jen pokoušíte udržet si současnou postavu a nebo je vám třeba úplně jedno, jak a co jíte. Ale určitě jste si všimli, že pokud jste ve stresu, vaše stravovací návyky se rázem mění. Tím trpí nejen vaše postava, ale i organismus.
media

Bojíte se obezity u dětí? Víme, jak jí zabránit

Jsme to, co jíme – zní to sice jako otřepané klišé, ale ledacos pravdy na tom je. A neplatí to jen o nás dospělých, ale i o našich dětech. Možná i proto kolem sebe vidíme čím dál více obézních dětí, které se stravují tak, že se nám z toho až ježí vlasy na hlavě. Jak obezitě u dětí zabránit a neokrádat je přitom o jejich oblíbené laskominy?
media

Kazí vám stres hubnutí? Zatočte s ním

Stres a hubnutí nejdou dohromady, to ví a v praxi zažil asi už každý z nás. Přitom stresu se v dnešní době můžeme jen těžko vyhnout – stačí, aby toho na nás v práci bylo moc, doma nás vytočí manžel/ka a naštvou děti a jsme v koncích. Jak stres natrvalo vyřešit a využít navíc ve svůj prospěch?
media

Děti mají energie na rozdávání. Jak je to možné?

Zná to zřejmě každý rodič – zatímco vy už večer padáte únavou, váš potomek stále ještě řádí, je plný sil a vypadá, že by v tom mohl pokračovat klidně celou noc. Kde děti berou tolik energie? Jakto, že jim tak pomalu ubývá? A můžeme se jimi inspirovat a být celý den svěží jako ony?
media

Přejídáte se? Víme proč

Dietní poradci nám většinou radí jíst pět jídel denně, přičemž důležitá je hlavně pravidelnost a rozestupy mezi jednotlivými porcemi, nemluvě o jejich vyváženosti a zdravém složení. Jenže ne každý je tak disciplinovaný, a tak se řada z nás čas od času nezřízeně přecpe a od stolu se jen těžce odvalíme na pohovku.