Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Poprsí můžete částečně vytvarovat pomocí cvičení

Většinu žen trápí tvar a vzhled jejich poprsí. Část podstoupí plastickou operaci a nechá si prsa vymodelovat. Část spoléhá na různé podprsenky, které dodají prsům lepší tvar. Prsa samotná se pomocí cvičení formovat nedají, jsou tvořena žlázami. Ovšem pod prsy se nachází svalstvo, které rozhodně lepšímu držení a tvaru ženského poprsí pomáhá. Toto svalstvo se dá zpevnit pomocí několika snadných cviků.
media

K čemu je mužům testosteron? Jeho nadbytek i nedostatek mají zajímavé důsledky

Mnoho mužů touží po výrazných svalech a vysportované postavě. Testosteron samotný a různé potravinové doplňky s obsahem testosteronu jsou často prostředky, kterými se toho snaží muži dosáhnout. A to zejména kvůli tomu, že se dočetli nebo slyšeli, že právě testosteron je tím, co jim zvýší sílu, napumpuje svaly a spálí tuk. Pravda je to ale jen částečně.
media

Jak vytvarovat zadeček? Cviky na jeho formování zvládnete i doma

Zadní partie žen působí na většinu mužů jako magnet. A i když zrovna nesháníte nové obdivovatele, i tak stojí za to mít hezké pozadí. Získate tak větší sebevědomí a díky cvikům na formování zadečku spálíte i kalorie navíc, často při nich zapojujete svaly celých nohou i jádra těla. Navíc tyto cviky nejsou nijak časově náročné a zvládnete je tak i v klidu doma.
media

Vyzrajte na posilovnu - zkraťte trénink, zvyšte zátěž

Posilovna jednou za čas láká snad každého z nás. Nabízí takové množství posilovacích strojů a tolik možných aktivit slibujících snížení tělesné hmotnosti, navíc pod vedením profesionálních trenérů, že se to zdá jako nejsnazší a nejrychlejší možná cesta k vysněné postavě. Ale mnoho z nás při cvičení ve fitku přesto chybuje, a tak nehubneme, jak bychom si představovali.