Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Zásobník cviků: Kliky úzkým úchopem

Klik je jedním ze základních cviků při posilování s vlastní váhou těla. Existuje více variant, jak kliky cvičit a u každé z nich dokážete zapojit jiné svaly. U kliků s úzkým úchopem posilujete tricepsy, ale i prsní svaly, ramena a díky zpevněnému tělesnému jádru i břišní svalstvo.
media

Jaké typy lidí potkáte v posilovně? Občas se nestačíte divit

Chodit do posilovny je v posledních letech populární. A to jak mezi profesionálními sportovci, tak mezi lidmi, kteří si jen chtějí zacvičit. Mix návštěvníků, které ve fitku můžete potkat, je díky tomu obrovský. A i přes tu obrovskou různorodost v každé posilovně potkáte určitě alespoň jeden z následujících typů lidí.
media

Které cviky nedoporučují ani trenéři a přesto je cvičíte?

Určitě jste v posilovně viděli někoho, kdo je cvičí. Možná vás také napadlo si je taky zkusit, vždyť vypadají tak snadně! Radši si to ale rozmyslete - právě tyto cviky nedoporučují cvičit ani trenéři a moc dobře vědí, proč. V sázce tu totiž nejsou vaše svaly, ale vaše zdraví, klouby nebo i záda.
media

Je lepší cvičit s vlastní váhou nebo se zátěží?

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Odpověď je jednoduchá: cvičení s vlastní váhou je naprostý základ a bez něj se neobejdete ani u cviků se zátěží. Cviky se zátěží jsou zase zejména pro kulturisty způsobem, jak získat větší svaly rychleji.
media

Ve vodě se dá hubnout i posilovat, pomocí aqua aerobicu to půjde snadno

Pokud toužíte po vypracovaném tělu a zbavení se tukových polštářků, pak neexistuje lepší způsob než pravidelný pohyb. Většina cvičení se ale po nějaké době omrzí a lidé pak často na pohyb rezignují. Ať je vám dvacet nebo padesát, ke svému běžnému cvičení můžete zařadit aqua aerobik (nebo také akvaaerobik). Cvičení ve vodě má své výhody - chrání vaše klouby, posiluje tělo a je skvělým pomocníkem pro rehabilitaci. A k tomu je to něco nového, netradičního a zábavného.
media

Taebo - neokoukané a zábavné cvičení

Fitness aerobik, pilates nebo obdobné trendy cvičení lezou mnohým krkem. Je o nich slyšet všude a staly se tak masovou záležitostí. Taebo je v tomto dobrou volbou - je to tak trochu utajený druh cvičení, které spojuje prvky posilování, hubnutí, a dokonce i zábavy v jedno. Při formování svého těla se totiž nemusíte pouze potit, ale můžete se zároveň i bavit. Nejen pro mladší ročníky je taebo také zajímavé díky tomu, že je akční a originální.
media

Buďte fit jako filmové hvězdy - jak cvičit po padesátce?

Na obálkách lesklých magazínů se skví mladé a štíhlé herečky a modelky, které se pyšní svými božskými těly. Starší generace si je jen obdivně prohlížejí a trochu nepřejícně jim běží hlavou, že v padesáti už tak skvěle vypadat nebudou. Ale opak je pravdou, i starší ženy mohou být fit, krásné a štíhlé – stačí jen vědět, jak na to.
media

Běh nemusí být jen nutné zlo, snadno si ho zamilujete

Běh dnes patří mezi nejoblíbenější sporty – běhají celebrity, běhají obyčejní lidé na dovolených na písčitých plážích, někteří běhají v pět hodin ráno, jiní si jdou zaběhat na pás do posilovny. Kdo neběhá, jako by nebyl. Jenže existuje spousta lidí, kteří běhání doslova nenávidí a už z principu ho odmítají. Právě těm je věnován tento článek – v něm vám totiž poradíme, jak si právě tenhle pohyb můžete naprosto nenásilně oblíbit.