Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Češi jsou národ lenochů, málokdo se vydrží hýbat po celý rok

Taky už si to naplno užíváte? Slunění na lehátku, pohoda v bazénu, víno pod pergolou, pivo na zahrádce restaurace, večerní grilovačka. To je léto se vším všudy a přesně takové ho milujeme. Ale pokud si namlouváte, že se povalujeme a lenošíme právě jen v létě, jste na velkém omylu. Češi jsou prý národem flákačů, pohyb je pro nás bezmála utrpením a spíš než zdravé saláty si v restauraci objednáme burger s hranolky nebo pořádný steak. Tak co s námi?
media

Chybí vám motivace ke cvičení? Díky pár trikům ji znovu získáte

Někdy se bohužel stává, že i přes veškerou snahu se nedaří držet se poctivě cesty ke svému cíli. Je zcela normální, že nás někdy na cestě potkají překážky, kvůli kterým musíme na chvíli zastavit a snahu přerušit. Po takové pauze však může být složitější vrátit se zase zpátky do tempa. Ale dá se to, stačí znát jen pár tipů.
media

Jaké suplementy si dát před tréninkem

Hodně nezkušených sportovců suplementy přijímá až po tréninku a věří, že to stačí. Méně lidí už ví, že doba před tréninkem je také časem, který může ovlivnit váš výkon i výsledky. I tehdy můžete snadno podpořit svůj organismus a dodat mu právě takové látky, které ho dokážou povzbudit.
media

Kofein vás probere nejen po ránu, pomůže i při tréninku

Kávu má rádo mnoho lidí a bez ní si nedokáže představit své ráno nebo odpoledne. Kofein vás povzbudí a horký šálek zároveň zahřeje. Její hořká chuť je nezaměnitelná. Káva však může sloužit i jako podpora při tréninku a ovlivnit samotný výkon, ale překvapivě i regeneraci.
media

Cvičte hned ráno, bude se vám pak lépe spát

Většině z nás připadá, že nejlepší čas na cvičení je odpoledne. Po práci, kdy si z hlavy vyženete všechny starosti, zrelaxujete se a ještě uděláte něco pro své zdraví. Mnoho lidí na to ovšem nemá čas, a tak se ke cvičení dostávají až večer. Ale ani jeden z těchto časů není ideální – podle vědců je úplně nejlepší zacvičit si ráno, hned po probuzení.
media

Základy domácí posilovny: bez těchto pomůcek se neobejdete

Cvičení v posilovně má spoustu výhod, můžete si vybrat z mnoha strojů, pomocí nich libovolně procvičit svalové partie a můžete využít rad a dohledu profesionálního trenéra. Do posilovny ale musíte dojíždět (pokud ji nemáte přímo v přízemí vašeho domu), což sebere dost času. Množství lidí namačkaných v jednom prostoru také nemusí být pro každého úplně komfortní. Část lidí se proto rozhodne časem si postavit domácí posilovnu. Co by v ní nemělo chybět?
media

Cvičit sám není nuda. Nejen jako introvert si to můžete užít naplno

Odhodlat se ke cvičení může být složité, když u sebe nemáte parťáka, který by vás motivoval. A to hlavně na začátku, když s tréninky začínáte. Partner, který vás podpoří a půjde do toho s vámi, je obrovskou oporou. Někoho ale může přítomnost dalšího člověka u jeho tréninku rozrušovat a komplikovat mu samotné cvičení. Zkuste si jednou za čas nasadit sluchátka a cvičit úplně sami. Zjistíte, že to má několik velkých benefitů - a to i když zrovna nejste introvert.
media

Pravidelné cvičení má obrovský benefit: lepší mentální odolnost

Cvičení má mnoho různých fyzických účinků. Mezi ně patří třeba zlepšení kondice, růst svalů, pevnější zdraví a další. Pohyb však může sloužit také jako mentální podpora. Pravidelná rutina vám může kromě odolnějšího a pevnějšího těla pomoci také s myslí, budete tak více motivovaní a spokojenější.