Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Běhání v létě: na pár věcí si dejte pozor

Kdy jindy se pustit naplno do běhání, když ne v létě? Máme na to více času. Můžeme běhat o dovolené, kdy je možné naplánovat trasu do přírody nebo na pláž. Dny jsou dlouhé, brzy svítá a pozdě se stmívá, takže můžeme běhat ráno i pozdě večer. Není nám zima a ve vhodnou denní dobu se ani nevaříme pod přímými slunečními paprsky. Navíc běh je jednou z nejoblíbenějších a nejdoporučovanějších aktivit, pokud chcete nejen zhubnout, ale i dostat se do kondice. Jenže aby to fungovalo, musíte vědět, jak na to, jinak si spíš ublížíte.
media

Zlozvyky i ve vodě - umíte plavat správně?

Plavání k létu patří stejně neodmyslitelně jako opalování. Ale ani jedna z těchto aktivit nemusí být pro naše tělo nejzdravější, protože bezpečné a přínosné je to pouze ve chvíli, kdy umíme dodržovat ta správná pravidla. Zvlášť u plavání je většina z nás nějak porušuje a tím si zbytečně škodíme – aniž bychom to vůbec tušili.
media

Trápí vás nějaký problém? Zkuste ho vyběhat

Každý občas máme nějaké trable, každého z nás někdy trápí nesnesitelné starosti, tíží nás stres a padáme únavou. Život není vždy úplně snadný a bez zádrhelů. Proto je nutné, abychom se uměli se starostmi, stresem či zdravotními obtížemi vyrovnat a efektivně se jich zbavit. Prožít šťastný a harmonický život totiž není nic tak nereálného, jak by se vám možná na první pohled mohlo zdát.
media

Když je venku horko, užijte si sportů v bazénu

Během parných letních dnů se nikomu z nás nechce téměř nic dělat, natož ještě vyvíjet větší fyzickou aktivitu. I oblíbené sportovní aktivity jdou stranou, málokdo se chce při vysokých teplotách ještě víc potit. Pokud jste ale na pohyb ve svém životě zvyklí, můžete si užít sportu, i když teploty na teploměru stoupnou hodně vysoko.
media

Chybí vám motivace ke cvičení? Díky pár trikům ji znovu získáte

Někdy se bohužel stává, že i přes veškerou snahu se nedaří držet se poctivě cesty ke svému cíli. Je zcela normální, že nás někdy na cestě potkají překážky, kvůli kterým musíme na chvíli zastavit a snahu přerušit. Po takové pauze však může být složitější vrátit se zase zpátky do tempa. Ale dá se to, stačí znát jen pár tipů.
media

Jaké suplementy si dát před tréninkem

Hodně nezkušených sportovců suplementy přijímá až po tréninku a věří, že to stačí. Méně lidí už ví, že doba před tréninkem je také časem, který může ovlivnit váš výkon i výsledky. I tehdy můžete snadno podpořit svůj organismus a dodat mu právě takové látky, které ho dokážou povzbudit.
media

Kofein vás probere nejen po ránu, pomůže i při tréninku

Kávu má rádo mnoho lidí a bez ní si nedokáže představit své ráno nebo odpoledne. Kofein vás povzbudí a horký šálek zároveň zahřeje. Její hořká chuť je nezaměnitelná. Káva však může sloužit i jako podpora při tréninku a ovlivnit samotný výkon, ale překvapivě i regeneraci.
media

Svaly potřebují živiny i v noci, nenechte je hladovět

Při aktivním stylu života jsou spánek a odpočinek nezbytné pro správnou regeneraci svalů i pro jejich růst. Pro tento proces je ale velmi důležitý dostatek živin, a to nejen přes den. Svalová vlákna živiny potřebují i přes noc, aby zvládla opravit co nejvíce namožených a poškozených částí a zároveň aby mohla růst. Vylepšete proto svůj jídelníček o několik potravin, která svalům pomohou i v noci.