Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Jak posílit břišáky a jádro těla i bez sklapovaček

Když se řekne "vyrýsované břišáky", hodně lidí si automaticky vybaví sklapovačky. Sami Tento cvik je ale celkem nuda a velká část ho proto brzy přestane cvičit. Pokud ho k tomu provádíte nesprávně, ulehčujete si švihem nebo místo břišních svalů zatěžujete záda, může víc uškodit než pomoci. Pevnější a vyrýsované břicho budete mít díky jídlu i díky několika cviků, aniž byste museli funět u zmíněných sklapovaček.
media

Nemáte čas sportovat? Stačí 3 minuty

Většinou se dočítáme, že bychom se měli hýbat aspoň půl hodiny, a to minimálně třikrát týdně. Jinak to prý nemá vliv na naše zdraví a nepomůže nám to ani zhubnout. Jenže donutit se cvičit pravidelně a navíc ještě několikrát do týdne je velkou zkouškou vůle, u které řada z nás propadne.
media

Jak se správně připravit na cvičení

Leckdo se do cvičení vrhá po hlavě, během půl hodiny si dáme pořádně do těla a pokud nejsme zvyklí, další tři dny se pak ploužíme a všechno nás bolí. Je to obvykle kvůli špatné nebo dokonce nulové přípravě. Před samotným cvičením je totiž vhodné udělat několik základních úkonů, abychom si nejen neublížili, ale také aby na nás cvičení mělo ten správný efekt.
media

Větší svaly si vybudujete i pomocí cvičení s vlastní váhou

Když se řekne "velké svaly", lidé si obvykle vybaví upoceného chlapa cvičícího s činkami v posilovně. Pravidelné zvedání jednoruček, zatínání svalů u benchpressu nebo funění u mrtvých tahů, to všechno stojí za vypracovanou postavou. Tedy jen v případě, že nedáte dopustit na návštěvu posilovny a nedokážete si představit, že byste mohli mít svaly i z něčeho jiného.
media

Poprsí můžete částečně vytvarovat pomocí cvičení

Většinu žen trápí tvar a vzhled jejich poprsí. Část podstoupí plastickou operaci a nechá si prsa vymodelovat. Část spoléhá na různé podprsenky, které dodají prsům lepší tvar. Prsa samotná se pomocí cvičení formovat nedají, jsou tvořena žlázami. Ovšem pod prsy se nachází svalstvo, které rozhodně lepšímu držení a tvaru ženského poprsí pomáhá. Toto svalstvo se dá zpevnit pomocí několika snadných cviků.