Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Koloběžky jsou zase in. Využijte toho pro vaše zdraví

Jak je to dávno, co jste naposledy jeli na koloběžce? Možná si říkáte, že je to jen kratochvíle pro děti a dospělí na koloběžce přece nejezdí. Ti mají kolo. Jenže koloběžky v poslední době opět přicházejí do módy a není to jen zajímavý dopravní prostředek, ale i iskvělý pomocník při hubnutí.
media

I jako chlap s hubenou postavou můžete nabrat svalovou hmotu

Ženete se za vidinou vysportované postavy s pořádnými svaly, pravidelně mučíte svoje tělo v posilovně, ale svaly ne a ne růst, jak si představujete? Pokud máte "hubený" typ postavy, tzv. ektomorfní typ, který má problém vůbec s tím něco přibrat, pak vám může pomoci při nabírání některá z následujících rad.
media

Chcete mít vypracované ruce? Nesoustřeďte se jen na bicepsy

Co je největším přáním mužů, kteří cvičí? Obvyklá odpověď je: "Mít vypracované ruce, prsa a kostičky na břiše." A právě na ruce se dneska zaměříme. Na začátek musíme upozornit, že při posilování je důležité dopřát pozornost všem svalovým partiím. Sami uznejte, že chlap, který má obrovské vypracované ruce, ale zbytek těla hubený, vypadá legračně. Proto doporučujeme věnovat se při posilování postupně všem svalovým partiím.
media

Už jste si položili otázku, jak často máte cvičit?

Samotné cvičení je obvykle zdraví prospěšné. Vždyť pohyb prospívá svalům, krevnímu oběhu i celému tělu. Stejně jako u ostatních věcí i u cvičení platí známé pořekadlo "všeho s mírou". Kde ale ta správná míra u cvičení je? Jak často máme cvičit, aby nám pohyb byl ku prospěchu a ne už ke škodě? Stačí si odpovědět pár základních otázek.
media

TRX je právem oblíbené, snadno si díky němu zacvičíte i doma

Už jste slyšeli o cvičení TRX? Tato fantastická a jednoduchá metoda cvičení nedávno dobyla svět. Jejím principem je využívat váhu vašeho vlastního těla - každá změna naklonění těla způsobuje zapojení jiných svalů do tahu nebo pohybu. TRX je navíc velmi skladné a dá se pořídit jako praktická pomůcka na cvičení doma.