Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Cvičit se dá, i když jste zavření doma

Jaro je většinou dobou, kdy se řada lidí vydává do přírody, máme chuť začít cvičit, zkoušíme běhat či jezdit na kole a zkrátka nás v krásném počasí láká zdravý pohyb. Ale letos je to úplně jiné. Kvůli pandemii koronaviru je velmi omezená možnost venkovního pohybu, řada lidí se ocitla v nedobrovolné karanténě a vycházíme ven jen v nutných případech a často ve strachu z nákazy. To kromě psychické nepohody vede i k tomu, že řada z nás častěji otevírá láhev s alkoholem, lednice se stává naším nejlepším přítelem a naším nejoblíbenějším místem je pohovka. I na té ale můžete začít efektivně hubnout.
media

Rouška při sportu: zásadní je materiál

V poslední době je velkou otázkou, zda nosit při sportu roušku nebo jinou ochranu úst a nosu. Většina sportovců se kloní k možnosti, aby bylo přípustné sportovat i bez ní, oproti tomu nošení roušky pomáhá nešířit nemoci. U této diskuze lze najít samozřejmě pozitiva i negativa. K čemu ale rouška určitě slouží a jak může při sportu být nápomocná?
media

Cvičení s vlastní váhou komplexněji - animal flow

Jestliže máte rádi pohyb a chcete se udržet v kondici, zkoušíte obvykle mnoho různých cvičení. Ta tradiční cvičení se totiž při opakování stanou dříve nebo později stereotypními a nedělají vám takovou radost jako na začátku. Většina klasických posilovacích i kardio směrů totiž využívá omezené množství pohybů a cviků. Animal flow ale vychází z pohybu přirozenému zvířatům a procvičíte díky němu tělo úplně novým způsobem.
media

Nejčastější chyby, kterými si kazíte trénink

Při fitness životním stylu si jistě mnoho z nás vytyčuje mnoho svých osobních cílů, kterých se snažíme co nejdříve dosáhnout. A není divu, každého rozhodně potěší, když dosáhne vytouženého milníku a vidí svůj progres. Na opačnou stranu vám motivaci i samotný progres může kazit několik chyb. A to nikdo nechceme. Tady jsou proto tři nejčastější chyby, na které je lepší si dávat pozor.
media

Vypadli jste z tréninku? Zpět do formy vám pomůže i svalová paměť

Občas se každému z nás stane, že z nějakého důvodu cvičení odsune na vedlejší kolej. Místo každodenních tréninků a pravidelného pohybu více sedíme a nezatěžujeme tak svaly. A pokud jste opravdu zvyklí často a intenzivně trénovat, objem svalové hmoty bude rychle klesat. Naše tělo je naštěstí připraveno i v tomto případě získat svaly, jakmile začnete poctivě cvičit, rychle zpět - a to díky svalové paměti.