Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

5 důvodů proč raději cvičit s trenérem

Napadlo vás někdy, proč si lidé připlácejí ke svému členství i fitness trenéra? Možná jste nad tím také přemýšleli a nakonec jste usoudili, že je to škoda peněz. Dnes vám zkusíme nabídnout jiný pohled na věc a možná svoji předchozí volbu změníte.
media

Zelenina skvělá pro růst svalů

Budujete svalovou hmotu a cpete se spoustou doplňků v dobré víře, že vám pomohou? Prozradíme vám, které druhy zeleniny obsahují právě ty vitamíny a minerály zodpovědné za nárůst svalů. Tuto zeleninu pak můžete zahrnout do svého jídelníčku a částečně tak nahradit pilulky.
media

Co ve fitku možná děláte špatně

Chodíte do posilovny, dřete do úmoru, zkoušíte nové postupy a cviky a přitom vaše svaly ani fyzička nerostou? Nezoufejte, nepanikařte a raději čtěte dále. Můžete dělat některou z chyb, která vás v dosažení cíle brzdí. Podívejte se na takové brzdy s námi.
media

Jak nabrat pořádné svaly na hubených nohou

Ne každému jsou souzeny svalnaté, pěkně vypracované nohy. Pokud jste jedním z těch lidí, kterým se snáze vypracovávají svaly horní poloviny těla a u nohou to jde hůře, přečtšte si naše tipy. Zkusíme poradit, na co se při budování svalů na nohou zaměřit.
media

Má cvičení na lačno nějaké výhody?

Zamysleli jste se někdy nad tím, jestli pravidlo: "cca půl hodiny před cvičením si dejte něco malého k jídlu", je opravdu to jediné správné? Co když je lepší před cvičením nejíst vůbec? Nebo je opravdu správné cvičit poté, co jsme sytí?
media

Budujete svaly? Braňte zároveň tukům, aby se ukládaly

Častokrát v posilovně potkáte lidi, kteří se snažili nabrat svalovou hmotu pomocí co nejrychlejších metod a místo toho nabrali zejména tuk. Musí tedy začít znovu tuk shazovat a pak se pokoušet opět nabrat svalovou hmotu. Známe několik tipů, jak své tělo takovému "jojo tukovému efektu" předejít.