Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Jak dlouho po jídle můžete jít cvičit, aby vám nebylo zle?

Už se vám stalo, že jste si dali něco k jídlu, chvíli na to jste vyrazili cvičit a místo cvičení jste trpěli, když vám bylo zle? Má to své logické důvody, i pro dobu mezi posledním jídlem a cvičením existují jednoduchá pravidla. Záleží na porci jídla, ale i na tom, co jste si dopřáli. Po jaké době od jídla je tedy už možné jít cvičit?
media

K čemu je mužům testosteron? Jeho nadbytek i nedostatek mají zajímavé důsledky

Mnoho mužů touží po výrazných svalech a vysportované postavě. Testosteron samotný a různé potravinové doplňky s obsahem testosteronu jsou často prostředky, kterými se toho snaží muži dosáhnout. A to zejména kvůli tomu, že se dočetli nebo slyšeli, že právě testosteron je tím, co jim zvýší sílu, napumpuje svaly a spálí tuk. Pravda je to ale jen částečně.
media

Vyzrajte na posilovnu - zkraťte trénink, zvyšte zátěž

Posilovna jednou za čas láká snad každého z nás. Nabízí takové množství posilovacích strojů a tolik možných aktivit slibujících snížení tělesné hmotnosti, navíc pod vedením profesionálních trenérů, že se to zdá jako nejsnazší a nejrychlejší možná cesta k vysněné postavě. Ale mnoho z nás při cvičení ve fitku přesto chybuje, a tak nehubneme, jak bychom si představovali.
media

Koloběžky jsou zase in. Využijte toho pro vaše zdraví

Jak je to dávno, co jste naposledy jeli na koloběžce? Možná si říkáte, že je to jen kratochvíle pro děti a dospělí na koloběžce přece nejezdí. Ti mají kolo. Jenže koloběžky v poslední době opět přicházejí do módy a není to jen zajímavý dopravní prostředek, ale i iskvělý pomocník při hubnutí.
media

I jako chlap s hubenou postavou můžete nabrat svalovou hmotu

Ženete se za vidinou vysportované postavy s pořádnými svaly, pravidelně mučíte svoje tělo v posilovně, ale svaly ne a ne růst, jak si představujete? Pokud máte "hubený" typ postavy, tzv. ektomorfní typ, který má problém vůbec s tím něco přibrat, pak vám může pomoci při nabírání některá z následujících rad.