Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Funguje Somatodrol? Co je to GRTH Factor?

Pokud posilujete a chcete zažít co nejrychlejší růst svalové hmoty, zaujme vás často reklama na doplňky stravy, které takový růst slibují. Ne vždy ale složení odpovídá tomu, že by doplňek mohl zařídit to, co slibuje reklama. Jak je na tom Somatodrol? Jaké je jeho složení a co znamená GRTH factor, který je zmíněn u Somatodrolu jako složka podporující růst svalů?
media

5 důvodů proč raději cvičit s trenérem

Napadlo vás někdy, proč si lidé připlácejí ke svému členství i fitness trenéra? Možná jste nad tím také přemýšleli a nakonec jste usoudili, že je to škoda peněz. Dnes vám zkusíme nabídnout jiný pohled na věc a možná svoji předchozí volbu změníte.
media

Zelenina skvělá pro růst svalů

Budujete svalovou hmotu a cpete se spoustou doplňků v dobré víře, že vám pomohou? Prozradíme vám, které druhy zeleniny obsahují právě ty vitamíny a minerály zodpovědné za nárůst svalů. Tuto zeleninu pak můžete zahrnout do svého jídelníčku a částečně tak nahradit pilulky.
media

Pro a proti fitness náramků

Kdybyste před deseti lety řekli, že do velikosti náramku dokážete schovat přístroj, který vám pomůže měřit kroky, spálené kalorie i váš zdravotní stav, možná by si lidé klepali na čelo. Dnes už jsou fitness náramky běžnou nositelnou elektronikou, která téměř nikoho nezaskočí. Pojďme si ale shrnout jejich pro a proti.
media

Jak nabrat pořádné svaly na hubených nohou

Ne každému jsou souzeny svalnaté, pěkně vypracované nohy. Pokud jste jedním z těch lidí, kterým se snáze vypracovávají svaly horní poloviny těla a u nohou to jde hůře, přečtšte si naše tipy. Zkusíme poradit, na co se při budování svalů na nohou zaměřit.
media

Má cvičení na lačno nějaké výhody?

Zamysleli jste se někdy nad tím, jestli pravidlo: "cca půl hodiny před cvičením si dejte něco malého k jídlu", je opravdu to jediné správné? Co když je lepší před cvičením nejíst vůbec? Nebo je opravdu správné cvičit poté, co jsme sytí?