Dietní oběd

Přemýšlíte co uvařit k obědu a zrovna držíte dietu? Nechte se inspirovat následujícími recepty. Dieta nemusí být vždy jen o hladovění, kuřeti a zelenině. Klidně si dopřejte jídlo, které bude chutnat stejně dobře, ale zároveň prospěje vašemu zdraví.

media

Recept: vepřové maso v hořčičné omáčce

Vepřové maso patří u nás ke klasice. Dlouhou dobu se drželo na prvním místě v konzumaci masa, než jej vytlačilo kuřecí. Z pohledu diety je to určitě lepší, ale ani hubnutí do plavek nás nemusí od konzumace vepřového zcela odradit. I to se dá připravit dietně a s naším receptem i chutně.
media

Recept: Chutné mleté maso zapečené s cuketou a rajčaty

Cukety se staly celoroční součástí nabídky zeleniny v našich obchodech. A právě nyní, když jsou k dispozici čerstvé a za dobrou cenu, se hodí znát co nejvíce vynikajících receptů. Snažili jsme se najít takový, který zasytí a přitom je chutný a dietní. Zapečené mleté maso s cuketou a rajčaty navíc i dobře vypadá.
media

Recept: grilované žampiony s bylinkami

Na maso na grilu má každý svůj osvědčený recept. A pokud ne, vždy se dá dobře improvizovat. Co ale jako přílohu? Zelenina je fajn, ale mít pořád to stejné na talíři nebaví nikoho. Pokud patříte mezi ty, co rádi přidají něco originálního, máme pro vás dnešní recept.
media

Recept: grilované krevety s medem

Víte jak moc jsou mořské plody zdravé? Díky tomu, že u nás nemáme moře, jsou to poměrně dost opomíjené suroviny, ale je to je chyba. Například krevety. Lahodná, křehká chuť, pozvedne každé jídlo, ale samotné jsou také vynikající. Navíc na grilu jsou skvělou dietní alternativou k oblíbené krkovičce.
media

Recept: salát z grilovaných paprik

Grilované papriky jsou naprosto úžasná příloha. Příprava sice chvilku zabere, ale díky tomu budete mít přílohu, nebo pohoštění pro hosty, které není v našich končinách úplně běžné.
media

Recept: steak z tuňáka

Ať už hubnete, sportujete, nebo jen chcete být zdraví, pak je tuňák ta nejlepší ryba pro vás. Po rybě nezapáchá, takže jej snese i ten, kdo rybám příliš neholduje. A množství omega 3 mastných kyselin je doslova ohromující. Navíc se tepelně skoro neupravuje, takže rychlý dietní oběd, nebo dietní večeře, na sebe nenechá dlouho čekat.