Dietní oběd

Přemýšlíte co uvařit k obědu a zrovna držíte dietu? Nechte se inspirovat následujícími recepty. Dieta nemusí být vždy jen o hladovění, kuřeti a zelenině. Klidně si dopřejte jídlo, které bude chutnat stejně dobře, ale zároveň prospěje vašemu zdraví.

media

Recept: salát z grilovaných paprik

Grilované papriky jsou naprosto úžasná příloha. Příprava sice chvilku zabere, ale díky tomu budete mít přílohu, nebo pohoštění pro hosty, které není v našich končinách úplně běžné.
media

Recept: steak z tuňáka

Ať už hubnete, sportujete, nebo jen chcete být zdraví, pak je tuňák ta nejlepší ryba pro vás. Po rybě nezapáchá, takže jej snese i ten, kdo rybám příliš neholduje. A množství omega 3 mastných kyselin je doslova ohromující. Navíc se tepelně skoro neupravuje, takže rychlý dietní oběd, nebo dietní večeře, na sebe nenechá dlouho čekat.
media

Recept: salát s pošírovaným vejcem

Znáte pošírované vejce? Nebo Možná ano, ale vždy jste se báli nezdaru. Pokud mezi takové patříte, je na čase to změnit. Příprava opravdu není těžká a v kombinaci s lehkým salátem, máte ideální dietní večeři.
media

Recept: batátové pyré

Stejně rychlé jako bramborová kaše, ale do dietního jídelníčku se hodí daleko lépe. I pokud zrovna batáty nemilujete, zkuste z nich udělat pyré. Chutnají jinak a o dost lépe. Oproti bramborům zasytí daleko víc změnu uvítá určitě každý.
media

Recept: telecí sekaný steak

Sekaný steak, nebo taky řízek, je v našich končinách vcelku časté jídlo. Pokud ale chcete vyzkoušet naprostou delikatesu a navíc dietní, zvolte jiné maso. Takové telecí má minimum tuku, za to hodně chuti. Příprava trvá chviličku a rozhodně na váze nepřidá.
media

Recept: steak z hovězí svíčkové

Svíčková je právem považována za nejlepší kousek masa. Maso plné chuti, bez zbytečného tuku je součástí jídelníčků vrcholových sportovců, ale často si jej dopřejí i opravdový znalci jídla. Dnes e podíváme na to, jak takový kus masa připravit, aby maso zůstalo chutné a šťavnaté.
media

Recept: maminčina bílá zelňačka

Zelná polévka je pro zimní počasí doslova stvořená. Obsahuje plno vitamínů a chuti. Navíc je dost systá i na hlavní chod. Pokud ji chceme ale ještě o kousek vylepšit, připravíme její bílou variantu. A jak jinak, než správně dietní.