Dietní oběd

Přemýšlíte co uvařit k obědu a zrovna držíte dietu? Nechte se inspirovat následujícími recepty. Dieta nemusí být vždy jen o hladovění, kuřeti a zelenině. Klidně si dopřejte jídlo, které bude chutnat stejně dobře, ale zároveň prospěje vašemu zdraví.

media

Recept: krutí prsa v pikantní suché marinádě

Už jste někdy zkusili suchou marinádu? V našich krajích se obvykle používá ta založená na oleji a tak je možná na čase vyzkoušet něco nového. Tahle marináda totiž maso hezky uzavře a i sušší kousky, jako jsou krůtí prsa, zůstanou hezky šťavnatá.
media

Recept: čočkové kari karbanátky

Čočka je perfektním zdrojem vlákniny, ale současně je známá svým velkým obsahem bílkovin. Zkrátka je čočka ideálním pomocníkem v době hubnutí i při sportu. Cukry, v ním obsažené, se totiž rozpouštějí velmi pomalu a tak dokáže dodávat energii delší dobu. Pokud byste rádi zkusili nějaký netradiční způsob přípravy, můžete zkusit fitness karbanátky podle našeho receptu.
media

Recept: bramborový salát s pestem

Bramborový salát nemusí být vždy jen hromada majonézy a navrch ještě kus salámu. Salát se dá udělat i jako zdravé fitness jídlo, kterému se nemusíte v jídelníčku vyhýbat. Dobrý může být buď jako příloha, nebo klidně i samotný, když chcete něco lehčího a bezmasého.
media

Recept: kuřecí steak v hoisin omáčce

I když v našich zemích není tahle omáčka příliš známá, měli byste ji objevit. Omáčka hoisin je vlastně taková asijská barbecue, která dokáže dodat vašemu jídlu tu pravou orientální chuť. V podání kuřecího steaku pak jde o naprosto dokonalé jídlo, které si zamilujete.
media

Recept: svíčková omáčka se zakysanou smetanou a krůtím masem

O původní české kuchyni asi nikdo neřekne, že je to moderní a zdravá kuchyně. Většinou se pokládá spíš za pravý opak. O svíčkové se rozhodně neříká, že je to zdravé a fitness jídlo. Přitom je to většinou samá zelenina, jen to množství smetany přidá víc kalorií, než je třeba. Staří ale dobrá změna a zdravé jídlo to může být taky.