Dieta

media

Hromada plastu a univerzální velikost porce, přesně tak vypadá většina krabičkových diet

V posledních letech se s nimi doslova roztrhl pytel. Krabičková dieta je populární u lidí všech věkových kategorií, u mužů i žen, stejně jako ve větších i menších městech. Je to trend, kterého ale občas využívají i ti, kteří na lidech a jejich touze jíst zdravě chtějí co nejvíce vydělat. O zdravé jídlo jim zas tak moc nejde. Ne vždy také krabičková dieta naplní očekávání, které od ní máme.
media

Nízkotučné potraviny nejsou spásou, i při hubnutí tuk potřebujete

Můžeme mít sebepevnější vůli a sebedéle se snažit držet se striktně zdravého životního stylu, ale jednou za čas zkrátka ujede každý z nás. Nezáleží na tom, jestli zhřešíme na firemním večírku, rodinné sešlosti nebo se snažíme zajíst stres něčím extrémně nezdravým. Ale většinou to nebývá žádná katastrofa, pokud se pak dál snažíme jíst zdravě a vyváženě. Mnohem horší je, pokud se s vidinou zdravé výživy dlouhodobě stravujeme něčím, co nám škodí.
media

Držíte některý speciální výživový směr? Pozor, ať tím netrpí vaše děti

Začít jíst zdravěji a vyváženěji je určitě správným krokem. A nemusí se to týkat jen jedince – ideální je, pokud se zapojí celá rodina a například pod vlivem matky se zdravěji začne stravovat nejen otec, ale i jejich děti. Horší je, pokud to někdo začne brát až příliš vážně a stane se zarytým vyznavačem nějakého životního stylu – například veganství, vegetariánství a tak dále. Nemůže pak tato velmi odlišná výživa uškodit právě těm nejmenším, kteří potřebují vyváženou stravu, aby dobře rostli a prosperovali?
media

Tuk na břiše může být rizikem. Dejte si pozor hlavně na ten viscerální

Štvala vás někdy tuková zásoba na břiše a říkali jste si: "Až bude pryč, bude všechno v pohodě."? Máte pravdu jen částečně. Měli byste vědět, že kromě viditelného břišního tuku - oněch viditelných a nenáviděných faldíků - existuje ještě jeden jeho druh. Říká se mu viscerální tuk. A právě jeho množství je pro naše zdraví stejně důležité, ne-li důležitější, než samotný podkožní tuk.
media

Na čem si pochutnat, aniž byste museli řešit postavu

Jak nespoutaně mlsat a dopřávat si dobroty a přitom nepřibrat ani gram? To je otázka, kterou si občas klade každý z nás a s povzdechem ji vzápětí odsouvá kamsi do říše fantazie. Kdo chce být štíhlý, musí být zkrátka disciplinovaný a jíst zdravě, vyváženě a nepřejídat se. Ale přesto existují potraviny, kterých se můžete i přejíst a nic to s vámi neudělá.
media

Keto dieta: vyměňte sacharidy za zdravé tuky

Cukr a bílá mouka nejsou nejzdravějšími volbami pro rozumný jídelníček, to je obecně známý fakt. Keto dieta je tak velmi populární už díky svému principu - odsouvá jakékoli sacharidy na druhou kolej. Keto jídelníček se totiž zejména skládá z co možná nejzdravější formy tuku, jaký najdete třeba v avokádu, olejích, oříškách nebo třeba i sýru. A kdo by nechtěl extra porci sýru, že?
media

Pivo, džusy, ale i müsli vám kazí postavu ve velkém

Stačí, abychom zahlédli nějakou modelku nebo herečku v plavkách a nejspíš tajně rudneme závistí. Postavy celebritám většinou opravdu můžeme jen tiše závidět a většina z nás je považuje za nedostižný sen. Ale nemusí tomu tak být, protože stačí jen vědět, jak na to, a i vy můžete mít krásné bříško, a to aniž byste se udřeli v posilovně.