Ty nejlepší články rovnou do mailu

Hubnutí

media

Cukroví v číslech: víme, kolik přiberete

Na Vánoce se bez cukroví obejde jen málokdo. I když ho nespořádáte moc, přece jen tu a tam jistě něco uzobnete. Jenže i tou troškou do sebe dostáváte obrovské množství kalorií. Podívejme se proto, jak kaloricky bohaté jsou různé druhy cukroví, které je nejhorší a čím nezdravé mlsání nahradit.
media

Večeříte správně? Víme, kde děláte chyby

Ať už se snažíme hubnout, nebo jen chceme žít zdravě, většinou se snažíme dodržovat režim pěti jídel denně. Všechna jsou důležitá, ale zřejmě nejpodstatnější je večeře. A při ní také nejčastěji chybujeme – jíme buď málo, nebo moc, nebo naprosto nevhodně. Jak tedy vypadá správná večeře?
media

Tři porce denně stačí k hubnutí. Nebo ne?

Jakmile se rozhodneme začít žít zdravěji, hýbat se a něco se sebou dělat, setkáme se s jednou základní poučkou – máme jíst ideálně pětkrát denně, malé porce, zařadit do jídelníčku ovoce a zeleninu a zároveň se nemáme bát ani druhé, lehké večeře. Ale někteří odborníci nad tím jen nechápavě kroutí hlavou a tvrdí, že nám bohatě stačí tři porce jídla denně. Tak jak to tedy je?
media

Motivujte se ke cvičení. Jak na to?

Leckteří z nás si dávají novoroční předsevzetí, že začnou cvičit. Na jaře se zaklínáme, že se začneme hýbat a zhubneme do plavek. Před Vánoci si slibujeme, že se udržíme a nebudeme se přecpávat cukrovím a sladkostmi. A nikdy se nám to stejně nepodaří. Možná je to tím, že nám chybí ta správná motivace.
media

Letní recept: Dietní fitness proteinová zmrzlina

Žádný přidaný cukr, žádná tučná smetana a žádné přidané konzervanty nebo stabilizátory. Na rozdíl od zmrzlin ze supermarketu je složení proteinové zmrzliny velmi krátké a chuť mnoho násobně lepší. Navíc k přípravě této zmrzliny potřebujete jen to, co máte obvykle při zdravém životním stylu automaticky doma.
media

Recept: Chutné fitness proteinové tyčinky

Honí vás mlsná na něco dobrého a jen těžko odoláváte? Pak právě pro vás máme chutný recept na proteinové fitness tyčinky, které si upečete doma během pár minut. Nejen že ukojí vaši chuť na sladké, ale také dodají pořádnou dávku proteinu a vlákniny.
media

Utekla vám motivace cvičit? Tyto cíle vám pomohou ji získat zpět

Každý z nás to zažil - zpočátku jsme plni energie a natěšení na pohyb chodili běhat, posilovat, hrát squash nebo plavat a měli jsme radost z každé hodiny strávené u sportu. Časem se ale pomalu začal pohyb stávat rutinou a i když začaly být vidět výsledky naší snahy, najednou zmizela motivace. A právě pokud se toto stalo i vám, poradíme, jak vaši motivaci obnovit.
media

Jaké maso při dietě? Zkuste ryby, nebo zvěřinu

Většina z těch, kteří se rozhodnou pro dietnější variantu vaření, automaticky sáhnout po kuřeti. To je bezpochyby lepší volba než bůček, ale brzy se přejí. Základem dlouhodobě úspěšné diety je totiž různorodý jídelníček. Jaké maso vybrat a nešlápnout vedle?