Hubnutí

media

Jak dosáhnout vyrýsovaných svalů

Mnoho lidí navštěvuje posilovnu kvůli tomu, že touží po těle, na kterém bude vidět každý sval. Většinou ale není jednoduché držet se "zkrátka" a dosáhnout díky tomu vysněné postavy i dostat se do správné kondice. Vyrýsované svaly totiž nejsou jen výsledkem pravidelného chození do posilovny a pocení se při pohybu. Vliv má také správná strava i dostatečný odpočinek.
media

K novoročnímu předsevzetí vyberte ten správný sport, ať ho nevzdáte hned

Je tady zase to období novoročních předsevzetí, kdy se mnoho z nás zaklíná, že teď už opravdu začneme cvičit, že zdravou životosprávou shodíme nabraná nadbytečná kila a celkově zlepšíme a zkvalitníme svůj život. Takové předsevzetí je to nejlepší, co můžeme pro své zdraví i tělo udělat. Jenže jak vybrat ten nejlepší typ cvičení, který vás skutečně bude bavit, vydržíte u něj déle než dva týdny a který pomůže vašemu tělu?
media

Zdravě i o Vánocích - co tentokrát mlsat a neohrozit svou váhu

Kdo nemá vůli pevnou jako skála, ten nejspíš už předem tuší, že Vánoce se pro něj ponesou v duchu neřestí a přibírání kil. Většina z nás si po Novém roce raději odmítá stoupnout na váhu, protože tušíme, že máme i několik kil navíc. Přesto můžete to nezdravé prokládat i zdravými, a přesto chutnými pamlsky, které prospějí i vašemu zdraví.
media

Cukroví v číslech: spočítejte si, kolik letos přiberete

Na Vánoce se bez cukroví obejde jen málokdo. I když ho nespořádáte moc, přece jen tu a tam jistě něco uzobnete. Jenže i tou troškou do sebe dostáváte obrovské množství kalorií. Podívejme se proto, jak kaloricky bohaté jsou různé druhy cukroví, které je nejhorší a čím nezdravé mlsání nahradit.
media

Kvůli cukroví nemusíte přibírat, stačí zůstat v klidu

Jen málokdo se udrží a po Vánocích nemá ani kilo navíc. Většina z nás alespoň pár dní neodolá a hřešíme jako málokdy jindy. Kila cukroví plného džemů a krémů, štědrovečerní a sváteční hody doma i u příbuzných, alkohol, chlebíčky, čokoládové kolekce ze stromečků a další pasti pro mlsné jazýčky, to je velká zkouška pro naši vůli. A přesto – pokud nebudete ve stresu, nepřiberete tolik, jako když se nervujete.
media

Z donucení nezhubnete, zákazy a příkazy tady prostě nefungují

Kdo chce zhubnout, nesmí jíst čokoládu a sladkosti, nesmí si dopřávat ve velkém uzeniny, musí se vyhýbat fast foodům a musí zkrátka vyškrtnout ze svého jídelníčku všechno, co jen zavání nezdravým jídlem. To je jen popsání ideální situace, ale je prokázáno, že takhle to v realitě nefunguje. Čím více oblíbených nezdravých pochutin si totiž zakážete, tím větší hrozí riziko, že jednou stejně neodoláte a přecpete se jimi.
media

Kranking - málo známý "spinning" pro horní polovinu těla ocení hlavně ženy

Spinning - nebo jeho sourozenec Schwinn cycling, případně cvičení na stepperu - je oním velmi známým cvičením, které je zaměřeno hlavně na spodní polovinu těla. Pořádně při něm dáte zabrat především stehnům a hýždím, zato horní polovina těla je pohybem téměř nedotčena. Tento druh sportu však nabízí také alternativu, při které procvičíte také druhou polovinu vašeho těla.
media

Schwinn cycling - stejné jako vyrazit na kolo, jen v místnosti a zábavnější

Zatímco spinning byl pár let zpátky velkým hitem mezi skupinovými cvičeními, jeho sourozenec Schwinn cycling takové slávy nedosáhl. Přitom tento druh cvičení je speciální tím, že kombinuje základní cyklistické pohyby z reálné jízdy na kole s motivačními metodami jako je hudba nebo vedení zkušeným trenérem. Díky němu můžete zábavně dosáhnout lepší fyzické kondice či dokonce redukce váhy, aniž byste museli vyrážet na kolo ven.