Hubnutí

media

Díky barvám se hubne, dejte si je všechny na talíř

Různé barvy ovlivňují naši náladu. Tmavší interiér kaváren vás uklidní, červená, oranžová nebo žlutá vás povzbudí v činnosti - třeba v posilovně. A stejně tak mohou různě barevné potraviny ovlivnit i naši snahu zhubnout. Na talíř si tak každý den přidejte pořádnou dávku barevného ovoce a zeleniny a díky tomu do sebe dostanete nejen porci vitamínů a vlákniny, ale také půjdou vaše kila rychleji dolů.
media

Italská kuchyně pomáhá zhubnout: na jídlo si udělejte dost času a užívejte si ho

Italové patří k těm hubenějším národům a má to své opodstatnění. Na jídlo si vždy rádi udělají dostatek času, jedí v klidu a beze spěchu a navíc si vybírají kvalitní a chutné potraviny. Sází na čerstvost a rozmanitost, a rozhodně se necpou knedlíky a těžkými omáčkami jako my Češi. Pro udržení dlouhodobě štíhlé postavy klidně začněte jíst jako Italové - tedy přemýšlet o jídle jinak.
media

Salát jako spása při hubnutí? Ne pro každého

Častokrát lidé, kteří se snaží zhubnout, při své dietě a ve svém jídelníčku spoléhají především na zeleninu a ovoce. Jenže jíst jen saláty, nejrůznější druhy syrové zeleniny a několik porcí ovoce denně není úplně ideálním řešením pro každého člověka. Nejen, že jsme každý jiný, ale taková životospráva bez bílkovin nejen že nám nemusí pomoc, ale může i uškodit.
media

Lenošili jste až doteď? Nevadí, začít s pohybem se dá kdykoliv

Každý to se sportem máme jinak. Někdo bez něj prostě nemůže žít, jiný o něm zase nechce ani slyšet a své tělo nezvedne z gauče, pokud nemusí. Jestliže patříte spíše do té druhé skupiny a přemýšlíte o tom, jestli to má cenu měnit, máme pro vás skvělou zprávu. Cvičit můžete začít kdykoliv, v jakémkoliv věku a klidně i bez předchozích zkušeností. Tak pojďte do toho!
media

Být hubená jako Japonka - inspirujte se při hubnutí Asií

Viděli jste někdy tlustou Japonku? Pravděpodobně ne, tyto ženy jsou obvykle drobné a neskutečně štíhlé. Jejich životní styl jim napomáhá udržovat se v kondici, a díky tomu nepřibírají ani deko. Stačí od nich odkoukat některé triky a pomůžete si tím k tělu stejně dokonalému jako mají ony.
media

Zbavit poporodních kil se dá už během kojení

Každá novopečená maminka si přeje co nejdříve shodit nabraná kila, kterých si za celé těhotenství obvykle stihla hodně nastřádat. I když se říká, že samotné kojení přispívá k úbytku váhy, u každého tomu tak být nemusí. Jak se vrátit do své dřívější formy, i když maminka ještě naplno kojí? Není to zas tak složité.
media

Běhání v létě: na pár věcí si dejte pozor

Kdy jindy se pustit naplno do běhání, když ne v létě? Máme na to více času. Můžeme běhat o dovolené, kdy je možné naplánovat trasu do přírody nebo na pláž. Dny jsou dlouhé, brzy svítá a pozdě se stmívá, takže můžeme běhat ráno i pozdě večer. Není nám zima a ve vhodnou denní dobu se ani nevaříme pod přímými slunečními paprsky. Navíc běh je jednou z nejoblíbenějších a nejdoporučovanějších aktivit, pokud chcete nejen zhubnout, ale i dostat se do kondice. Jenže aby to fungovalo, musíte vědět, jak na to, jinak si spíš ublížíte.
media

Zdravé varianty nezdravých českých jídel si snadno uvaříte. Jsou překvapivě chutné

Češi jsou národ, který obecně moc rád jí. Naše kuchyně je sice vyhlášená, ale bohužel také velmi nezdravá. Snad každé typicky české jídlo je kaloricky neskutečně náročné, a pokud by se člověk měl stravovat pouze těmito pokrmy, za chvíli by se asi neunesl. Oblíbená česká jídla si ale můžete dopřát, pro hodně z nich existuje trošku upravená, zdravější a přitom neméně chutná verze.