Hubnutí

media

Drastická dieta v zimě? Zahráváte si s vlastním zdravím

Období po Novém roce většinu z nás svádí k radikálním předsevzetím týkajícím se hubnutí a změny životního stylu. Rozhodneme se začít cvičit, zhubnout nadbytečné kilogramy, začít se stravovat úplně jinak. Většinou jde o velmi značný obrat oproti předchozímu životu, což je pro tělo obrovským šokem. Sice se s tím dokáže vyrovnat, pokud na to jdeme chytře, ale zima pro to zrovna není úplně nejvhodnějším obdobím.
media

Přibíráte, i když se pravidelně hýbete? Možná za to může televize v ložnici

Mnoho lidí přibírá na váze a je naprosto jasné, z jakého je to důvodu – nezdravá strava, přejídání se a k tomu minimum pohybu. Jenže jsou lidé, kteří se hýbou, snaží se žít i jíst relativně zdravě a přesto se jim nedaří shodit nadbytečná kila, případně je ještě získávají. Už zkusili všechno, a přesto se jim hubnutí nedaří. Chyba u nich - možná překvapivě - může být v jejich nezdravých životních návycích.
media

Jak začít s hubnutím? Stačí doma pořádně uklidit

Je tu opět nový rok a mnoho lidí si už dlouho dopředu naplánovalo svá novoroční předsevzetí. Stejně jako v minulých letech, i tentokrát si mnoho z nás slibuje, že začneme hubnout a uděláme něco se svou postavou. Jenže jak? Věřte tomu nebo ne, ale stačí vám k tomu běžný úklid domácnosti.
media

Do diet se nevrhejte bezhlavě, mohou vám pak uškodit

Také patříte mezi ty, kdo si od prvního ledna naordinovali přísnou dietu, kompletní změnu životosprávy nebo nutnost začít poctivě a pravidelně cvičit? Mnoho z nás se do toho pustí s velkým odhodláním, ale během několika týdnů své snahy vzdáme. Na vině není jen naše slabá vůle, ale často i špatně zvolený způsob hubnutí, který nás víc ničí než nám prospívá. Nejrizikovější jsou v tomto případě různé typy jednostranných diet, kterými si můžeme i velmi ublížit.
media

K novoročnímu předsevzetí vyberte ten správný sport, ať ho nevzdáte hned

Je tady zase to období novoročních předsevzetí, kdy se mnoho z nás zaklíná, že teď už opravdu začneme cvičit, že zdravou životosprávou shodíme nabraná nadbytečná kila a celkově zlepšíme a zkvalitníme svůj život. Takové předsevzetí je to nejlepší, co můžeme pro své zdraví i tělo udělat. Jenže jak vybrat ten nejlepší typ cvičení, který vás skutečně bude bavit, vydržíte u něj déle než dva týdny a který pomůže vašemu tělu?
media

Zdravě i o Vánocích - co tentokrát mlsat a neohrozit svou váhu

Kdo nemá vůli pevnou jako skála, ten nejspíš už předem tuší, že Vánoce se pro něj ponesou v duchu neřestí a přibírání kil. Většina z nás si po Novém roce raději odmítá stoupnout na váhu, protože tušíme, že máme i několik kil navíc. Přesto můžete to nezdravé prokládat i zdravými, a přesto chutnými pamlsky, které prospějí i vašemu zdraví.
media

Cukroví v číslech: spočítejte si, kolik letos přiberete

Na Vánoce se bez cukroví obejde jen málokdo. I když ho nespořádáte moc, přece jen tu a tam jistě něco uzobnete. Jenže i tou troškou do sebe dostáváte obrovské množství kalorií. Podívejme se proto, jak kaloricky bohaté jsou různé druhy cukroví, které je nejhorší a čím nezdravé mlsání nahradit.
media

Sportovci si jídlo užívají. Když cvičíte, užívejte si ho také

Většinou žijeme v domnění, že když cvičíme, musíme se ve stravování držet zkrátka. Nesmíme si dopřávat žádná dobrá a nezdravá jídla, musíme jíst střídmě a přesně podle doporučených jídelníčků, nesmíme alkohol ani fast foody, musíme spořádat jen doporučené množství kalorií – a když je jich za den méně, tak tím je to samozřejmě lepší. Ale všechno dohromady je možná dost velký omyl. Mnoho úspěšných sportovců na to jde úplně jinak - jedí a pijí to, co jim chutná. A přesto jsou fit a v kondici.