Nutriční hodnoty

media

Připravte se na nákup potravin. Tady jsou věci, které byste měli znát

Jídlo jako základní životní potřebu nakupujeme téměř každý den. Většinou už zpaměti a bez přemýšlení vkládáme do košíku základní potraviny. Hlavně mít nákup co nejdříve za sebou a být doma. Schválně, čtete si při každém nákupu i složení výrobku nebo nutriční hodnoty? Usnadníme vám to - tady jsou naše základní doporučení pro nákup potravin. Z obchodu díky nim odejdete s jistotou, že jste peníze dali opravdu jen za to, co je pro vaše zdraví přínosné.
media

Může se pít pivo při dietě?

Jestli čekáte, že budeme o pivu psát pouze jako o špatné volbě při dietě, mýlíte se. Rádi se s vámi podíváme na pivo jako nápoj obecně a přidáme i výživové hodnoty. Když vyrazíte "na jedno", budete alespoň vědět, do čeho jdete.
media

Test: Je kvalitnější Pribináček, Lipánek nebo Bobík?

Každý chce pro své dítě to nejlepší, a to i co se dobrot týká. Právě proto jsme se tentokrát zaměřili na složení tří oblíbených dětských pochoutek, které snadno seženete v obchodech. Všechny se tváří, že jsou tím nejlepším, co dítěti můžete dopřát. Jak to ale je s jejich složením? Jsou opravdu vhodné jako pochoutka nebo je to všechno jen o reklamě?
media

Známé značky jako proteinové tyčinky: stojí za to?

Kdybyste měli říct značky sladkých tyčinek, které seženete snad po celém světě, které byto byly? Pokud alespoň jedna z čtveřice Mars, Snickers, Bounty nebo Milky Way, jste na tom podobně jako většina lidí. O to víc jsme byli zvědaví na proteinové tyčinky, které se pod stejnými značkami objevily i u nás. Jsou chuťově dobré a nutričně vyvážené?
media

Začínáme hubnout: co si dát večer

Dobroty po šesté, sedmé nebo osmé večer jsou v rámci diety často považovány za nevhodné. Přitom právě vhodně zvolené mlsání večer může mít pozitivní vliv na naše zdraví. Pojďme se podívat, co si večer bez výčitek dát, aby to zapadalo do našeho hubnoucího programu.
media

Je čerstvá zelenina lepší než mražená?

Když si v obchodě můžete vybrat, po jaké zelenině sáhnete - po té čerstvé nebo po mražené? Troufneme si říct, že ve většině případů po čerstvé a obvyklé zdůvodnění je: "čerstvá má víc vitamínů" než mražená". Je tomu ale opravdu tak?
media

Nevyhazujte dýňová semínka, jsou zdravá

Dýňová sezóna je pomalu tu. Samotnou dužinu dýně využijete ve velkém množství receptů. Ale kromě ní vám obvykle zbyde spoustu semínek, která se na první pohled k ničemu nehodí. My ale víme, že jsou zdravá a byla by škoda je vyhodit. Zjistěte o nich více i vy.
media

Druhy olejů a jejich výhody

Ohledně olejů, které používáme často při přípravě jídel, panuje spousta nejasností a mýtů. Často nás také ovlivňuje reklama. Ta se nás snaží nasměrovat k olejům od výrobců, kteří mají na propagaci. Než tápat, který olej je "nejlepší", radši zjistěte výhody jednotlivých druhů. Sami si tak můžete udělat obrázek o tom, který olej je vhodné používat.