Bicepsové přítahy na protisměrných kladkách

Jak už název napovídá, jedná se o cvik zaměřený na bicepsovou partii svalů. Je ideální na horní část (hlavu) bicepsu a právě díky němu získáte především tvar, není tedy přímo zaměřen na objem.

 

Postup

 

Postavit se doprostřed mezi dvě horní kladky a zaujmout stoj rozkročný. Podhmatem uchopit držadla a upažit. Pomalu ohýbat paže v loktech a držadla vést směrem k hlavě, případně za hlavu. Nikdy ruce nespojujeme před obličejem. Při rozpažení jsou ruce zcela propnuté, cvik nezkracujte. Lokty je třeba fixovat po celou dobu cvičení do stran. Poté vrátit držadla plynulým pohybem zpět. Při přítahu výdech, při spouštění nádech.

Bicepsové přítahy na protisměrných kladkách Bicepsové přítahy na protisměrných kladkách Bicepsové přítahy na protisměrných kladkách

Zásobník cviků vám přinášíme ve spolupráci s profesionálními trenéry

Jmenuji se Radka Bartůňková, je mi 30 let a žiju v Praze. Cvičení jsem propadla před 5 lety a před rokem a půl jsem se rozhodla pomáhat ostatním v dosahování cílů a získání vysněných postav, proto se momentálně živím jako osobní fitness trenér a výživový poradce. Sestavuji stravovací i tréninkové plány.

Kontaktovat mě můžete na Facebooku: Radka Bartůňková - Fitness Personal Trainer
Více obsahu, motivačních videí a fotografií a také celou mojí cestu naleznete na mém instagramovém účtu: @radkabartunkova