Ty nejlepší články rovnou do mailu

Dietní příloha - cuketové hranolky

Marně přemýšlíte co udělat jako přílohu k sobotnímu obědu. Mám pro vás tip, který se hodí nejen jako příloha, ale i jako dietní občerstvení.

Co budeme potřebovat?

  • 4 středně velké cukety
  • 2 lžíce olivového oleje
  • 4-5 strouřků česneku
  • strouhaný parmezán
  • sůl
  • pepř

Jak na to?

Cuketové hranolky vám rozhodně nevezmou víc času než-li obyčejné. Jsou rychlé, dobré, ale především dietnější. Troubu si předehřejte na 190°C a mezitím si připravíme hranolky. Cuketu omyjeme a rozdělíme podélně na pásy přibližně 1,5cm tlusté, ty pak nakrájíme na hranolky zase přibližně 1,5cm tlusté. Délku hranolek si zvolíme sami.

V isce si smícháme veškeré ingredience mimo parmezánu. Cukety obalíme ve směsi a rozprostřeme na plech. Posypeme parmezánem tak aby na každé hranolce byla vrstva. Vložíme do trouby a pečeme přibližně 10minut v horné části trouby, aby zezlátl parmezán. případně je můžeme mírně zagrilovat, těsně před dopečením.

Nejlepší je podávat ještě teplé. Dobrou chuť!

Pčemýšlíte co k jídlu? Vyzkoušejte naše recepty na dietní večeři, nebo oběď.

Co vy na to?