Skákání na trampolíně není jenom pro děti

Dříve se skákání na trampolíně nedoporučovalo kvůli bezpečnosti, věčně někdo strkal nohu mezi pružiny - avšak pokud budete postupovat dle bezpečnostních opatření, tak se trampolína stane jednou z nejlepších forem cvičení pro dospělé. Jednoduchý rytmický pohyb nahoru a dolů vlivem gravitace funguje na každý sval a stimuluje každou buňku, která produkuje úžasné léčebné a omlazující účinky.

Čím je cvičení na trampolíně tak výjimečné?

Skákání na trampolíně má nejlepší výsledky ve srovnání s jinými formami cvičení. Je to dáno naší gravitační silou a to tak, že když skáčete na trampolíně, dochází ke zrychlení a zpomalení při každém skoku. Všech 638 svalů je při doskoku zapojeno a při výskoku svaly odpočívají. Jednoduché skoky přinášejí obrovské výhody. Čím vyšší je skok, tím silnější je gravitační síla, která vás přivede zpět na trampolínu, takže každý sval a buňka jsou zasaženy silněji.

10 přínosů pro zdraví díky trampolíně

V dnešní době se cvičení na trampolíně stává více vyhledávaným fitness cvičením. Skákání na trampolíně neboli dnes už jumping pomalu dobývá všechny tělocvičny.

  • Jumping pomáhá zvyšovat hustotu kosti a zabraňuje osteoporóze.
  • Jumping pomáhá tělu se detoxikovat zvyšováním lymfatického oběhu.
  • Jumping zlepšuje trávení a zdraví střev.
  • Skok na trampolíně zlepšuje držení těla, rovnováhu a koordinaci.
  • Jumping posiluje oční svaly pro lepší zrak.
  • Skoky zvyšují kapacitu plic a příjem kyslíku.
  • Díky cvičení na trampolíně hubnete a to rychleji.
  • Jumping zlepšuje duševní schopnosti a podporuje duševní zdraví.
  • Skoky posilují každou buňku v těle.
  • Jumping zvyšuje imunitu těla.

 

Skákání na trampolíně je opravdu jednoduché a zvládne jej každý. Nejenom že má skvělý vliv na naše tělo, ale je vhodným cvičení při rekonvalescenci. A navíc - při skákání se pobaví celá rodina.