6 potravin které byste nikdy neměli jíst během diety

je jedno jestli aktivně cvičíte, nebo jen držíte dietu, případně ani jedno z toho. Toto je seznam jídel, kterým je třeba se vyhnout a sto honů.

Dietní nápoje

I když v nich přímo cukr nenajdeme, jsou plné jeho náhražek. Všechny nápoje, které se prodávají na našem trhu obsahují pouze povolené látky. To znamená, že se neví o jejich negativních účincích. Ale kdysi se i o kouření tvrdilo, že je dobré pro zdraví. Neméně důležité je také to, že "slazené" nápoje vytváření brzy pocit hladu a narušují pitný režim. Vody vypijete vždy jen tolik, kolik vaše tělo potřebuje. U slazených nápojů je tomu ale naopak a často je pijete jen pro chuť.

Nízkotučné jídla

Nemyslíme tím netučná jídla, ale ty, které se honosí nálepkou nízkotučná. potravinářské společnosti dobře vědí co nás trápí a tak nám řešení servírují na počkání. U jogurtů najdete obří nápisy dietní a bez tuku, ale přitom se do diety vůbec nehodí. Pro zachování chutě totiž výrobce přidává další složky, obvykle právě cukry a ty jsou pro dietu ještě horší, než tuky.

Celozrnné pečivo

Ano, i tohle už výrobci zvládli ošidit. Každý kdo se o dietu trošku zajímá ví, že semínky jsou dobrá. Nejenom chutí, ale díky obsahu vlákniny a zdravých tuků jsou výborným doplňkem. v pečivu se navíc schovají a sníme je snadněji. Problém je ale jejich cena, která se výrobcům pečiva nehodí do krámu. Současně je zákazník zvyklý na měkký a nadýchaný chléb, který se z celozrnné mouky zkrátka udělat nedá. Mají pro to řešení. Vezmou hrst semínek, které před zapečením posypou celou várku. Aby ale pečivo vypadalo "zdravější", musí být tmavší. Každý totiž ví, že celozrnná mouka je tmavá. To vše opět zařídí přidaný cukr, který při pečení hezky ztmavne. Příště raději přímo žitný chléb, než celozrnný.

Džusy

Samozřejmě jsou džusy zdravé, obsahují tolik potřebné vitamíny a některé i vlákninu. Zároveň jsou ale rovnou kalorickou bombou kvůli ovocnému cukru. Ovoce při dietě musí být s rozumem. Co je sladké přirozeně cukr obsahuje a dodává někdy nepotřebnou energii. Sklenička určitě nevadí, ale celé krabice není dobrý nápad. kupované džusy obsahují také spousty zbytečných konzervantů, příště tedy vyzkoušejte domácí čerstvou alternativu. A když budete u toho, dejte do odšťavňovače raději zeleninu. Ta vám během diety prokáže větší služby než ovoce.

Snídaňové cereálie

Cereálie jsou super věc a rozhodně je doporučujeme. Ne ale ty které jsou v hezkých barevných krabicích, kde si je usměvavé děti sypou ráno do misky. Tyhle krabice jsou totiž jen předražený cukr a umělá barviva. Sice dobře chutnají, ale zdraví neprospějí tak jak se tváří. Raději sáhněte po ovesných vločkách a naučte se je snídat. Cukr si raději dopřejte ve formě džusu kde k němu přibudou i prospěšnější látky.

Energy drinky

Držíte dietu a nějak vám chybí energie? Není nic snadnějšího než ji rychle dobít pomocí energetického nápoje. než to ale uděláte přečtěte si složení. Cukru je tam samozřejmě víc než je zdrávo, ale ani další látky nepotěší. Pokud vám během diety chybí energie, děláte něco špatně. Příjem a výdej energie musí být vždy v rovnováze, takže se toho držte. Pokud jste začali víc cvičit musíte přidat i jídlo. Ale to dobré a zdravé. Když se toho budete držet, pocit únavy vás nemá šanci dostihnout.