Ty nejlepší články rovnou do mailu

Cvičte tak, aby vás to bavilo! Tyto vychytávky vás udrží ve formě

Fitko - běh - cvičení s vlastní váhou. Fitko - běh - cvičení s vlastní váhou. Fitko - běh - cvičení s vlastní váhou. Trošku nuda, ne? Zkuste cvičit s pomocí vychytávek, aby vás to nenudilo. Víme, co vás snadno a zábavně udrží ve formě.

Trampolína

Že je trampolína jen pro děti? Omyl! I vy se na ní pěkně zapotíte! Skákání, blbnutí, triky,... díky tomu spálíte až 1000 kalorií za hodinu. Pokud tedy na trampolíně hodinu v pohybu vydržíte. Pokud máte rodinný dům, je právě trampolína ideálním fitness doplňkem na zahradu, který navíc využijí naplno i děti jako prostředek pro zábavu.

TRX

Před pár lety neznámé, nyní velmi populární. TRX nebo chcete-li popruhy vám umožňují až 300 různých cviků na svaly celého těla. Naše oblíbené, protože kromě TRX, místa, kde je zachytíte a vlastní váhy nebpotřebujete nic dalšího. A bude to pěkná fuška. Před bezhlavým cvičení metodou pokus - omyl upřednostněte instruktáž od trenéra. Ten vám navíc ukáže i základní sérii cviků a vysvětlí, jak na TRX správně cvičit. Pak už zvládnete sami i složitější cviky.

Bosu

Nejlepší způsob, jak vytrénovat své tělesné jádro. Zkuste na Bosu cvičit některé ze základních cviků, klidně jen těch s vlastní váhou. Uvidíte, že se u toho pěkně zapotíte. A to zejména kvůli udržení stability. Právě vyrovnáváním stability potrápíte svaly svého tělesného jádra, což vám pomůže lépe zvládnout ostatní cviky. Pevné tělesné jádro je dobrým základem pro další cviky - čtěte více v našem článku.

Krokoměr

Motivace, jaká jen nejlepší může být. Jen vstanete z postele a hned vlastně cvičíte. Stačí v průběhu dne několikrát zkontrolovat, kolik toho máte "nachozeno" a zjistíte, že vás vlastně chodit baví. Ideálně pak, když máte třeba chytrý sportovní náramek, který vám v aplikaci na telefon nebo počítač ukáže všechny detaily o vašem pohybu. Můžete se pak vytahovat na ostatní, že těch 15 000 kroků denně opravdu nachodíte.

Herní konzole se senzorem pohybu

I doma se můžete "vyblbnout" dosyta. Stačí mít některou z herních konzolí se senzorem pohybu a některou z mnoha sportovních her. Díky nim procvičíte opět širokou škálu svalů a to navíc ve formě zábavy a soutěžení. Zprvu větší finanční investice se vyplatí zejména, když máte děti. Do hry pak zapojíte celou rodinu.


Tyto články vás také zajímají:

Co vy na to?