Cviky

media

80. léta jsou zpět i v pohybu - s rotačním diskem zpevníte břicho i jádro těla

Je malý, lehký a snadno přenosný. Cvičit s ním můžete kdykoliv a kdekoliv a první výsledky jsou viditelné již po pár dnech pravidelného cvičení. Oblíbily si ho už v 80. letech ženy, které potřebují vytvarovat bříško, ale sklapovačky je příliš nenadchly. Zvláště vhodný je pro osoby se sedavým zaměstnáním a křivou páteří. Seznamte se s rotačním diskem, nenápadnou cvičební pomůckou, na kterou už všichni téměř pozapomněli.
media

I současná omezení můžete naplno využít pro své zdraví

Aktuální situace není většině z nás příjemná, což je naprosto logické. Na jednu stranu se na nás hrne spousta zákazů, omezení a starostí, na druhou stranu máme starost o své zdraví a řešíme, jak se celá situace odrazí na naší finanční stránce. I když mnohé z toho nemůžeme ovlivnit, není potřeba se situaci úplně poddat, poslouchat a jen trpně čekat, až tento hrozný stav pomine. Něco přeci jen dělat můžeme. A to něco důležitého pro své zdraví, kondici a figuru.
media

Posilovací guma - fitko, které se vejde do kapsy

Cvičení s posilovací gumou je hodně efektivní způsob, jak změnit intenzitu tréninku. V některých případech vám může zátěž cvičení zvýšit, jindy ji zase naopak snížit. Posilovací guma se vám navíc vejde i do kapsy a zacvičit si s ní můžete kdekoliv – doma, v posilovně nebo klidně venku na louce či v parku. Můžete ji využít u celé řady cviků a vytvarovat si i díky ní postavu snů.
media

Jóga je opředená mýty, bát se jí nemusíte

Velmi často se můžete dočíst o tom, že jóga je jedním z nejlepších cvičení, které prospěje našemu tělu i naší duši. Dostane vás do kondice, shodíte díky ní nadbytečné kilogramy, stanete se pružnějšími a ohebnějšími – a zároveň se naučíte vnímat sebe sama jinak, jinak dýchat, jinak se prát se stresem a zátěžovými situacemi. A přesto spousta lidí toto cvičení nejen odmítá, ale dokonce se ho i trochu bojí. Přitom k tomu není žádný důvod.
media

Lenošili jste až doteď? Nevadí, začít s pohybem se dá kdykoliv

Každý to se sportem máme jinak. Někdo bez něj prostě nemůže žít, jiný o něm zase nechce ani slyšet a své tělo nezvedne z gauče, pokud nemusí. Jestliže patříte spíše do té druhé skupiny a přemýšlíte o tom, jestli to má cenu měnit, máme pro vás skvělou zprávu. Cvičit můžete začít kdykoliv, v jakémkoliv věku a klidně i bez předchozích zkušeností. Tak pojďte do toho!
media

Když je venku horko, užijte si sportů v bazénu

Během parných letních dnů se nikomu z nás nechce téměř nic dělat, natož ještě vyvíjet větší fyzickou aktivitu. I oblíbené sportovní aktivity jdou stranou, málokdo se chce při vysokých teplotách ještě víc potit. Pokud jste ale na pohyb ve svém životě zvyklí, můžete si užít sportu, i když teploty na teploměru stoupnou hodně vysoko.
media

Jestli vás bolí kolena, pomůže jídlo i správný pohyb

Vaše klouby jsou obvykle ohroženy, pokud to přeháníte s cvičením a pohybem. Jenže ani klouby obézních lidí, kteří se tolik nehýbou, nejsou v bezpečí. Musí totiž nést nezvykle velkou váhu těla. Každé kilo navíc při nadváze nebo u kulturistů při obrovské svalové hmotě totiž může nepříjemně zvyšovat tlak, především na kolena, kotník, ale i kyčle a jiné klouby dolních končetin, což vede k nepříjemným bolestem.