Cviky

media

Nejčastější chyby, kterými si kazíte trénink

Při fitness životním stylu si jistě mnoho z nás vytyčuje mnoho svých osobních cílů, kterých se snažíme co nejdříve dosáhnout. A není divu, každého rozhodně potěší, když dosáhne vytouženého milníku a vidí svůj progres. Na opačnou stranu vám motivaci i samotný progres může kazit několik chyb. A to nikdo nechceme. Tady jsou proto tři nejčastější chyby, na které je lepší si dávat pozor.
media

Jak se zbavit tuku na břiše

Zbavit se nepříjemného tuku je boj. A to především ve spodní oblasti břicha. Bojují s tím často i ti, kteří cvičí klidně i několik let. Přestože se věnují intenzivně břišním svalům, ty jsou přesto ukryty pod tukovou vrstvou, a to může od dalšího cvičení demotivovat. Pojďme se proto podívat, jak se toho protivného tuku na břiše zbavit a místo nekonečné dřiny skutečně dosáhnout vytrénovanou postavu.
media

Když jsou zavřené posilovny: improvizujte a užívejte si jiné druhy cvičení

V předchozích letech jsme si jednoduše zvykli, že intenzivně si zacvičit s pomocí různých činek, trenažérů a strojů můžeme, kdykoliv se nám zachce. Teď určitě mnoha lidem pravidelné intenzivní tréninky schází, zavření posiloven a fitcenter může být demotivující. To, že si nemůžete jít zacvičit do specializovaných prostor, vám ale na druhou stranu pomůže zlepšit si kondici jinak - pomocí jiného druhu pohybu v přírodě i doma.
media

Jak zkrátit trénink a přitom neztratit jeho účinnost

Občas se stane, že na cvičení chybí dostatek času. Ať už přehršel povinností, nečekaná změna denního plánu nebo podobné situace vám nijak nemusí nabourat váš fitness plán. Jestliže se však pohybu nechcete vzdát, naučte se zkrátit trénink na minimum času a pomocí několika vychytávek své svaly i tak procvičit pořádně.
media

Overball pomůže protáhnout celé tělo nebo i jednotlivé svaly

Overball je speciální malý nafukovací míč, který slouží jako skvělá cvičební pomůcka. V průměru má kolem 25 cm a unese až 150 kg. Kromě zpevnění svalů dokáže pomoci i s posílením hlubokých svalů těla a díky tomu ulevit od různých bolestí. Cvičení s overballem je nenáročné a hodí se tak pro každého, hodně ho ocení i ti, kteří mají sedavé zaměstnání.
media

Kopy, boxerské údery a karate ve vodě - to je aqua combat

Fitness pohyb nebo cvičení ve vodě se sice může zdát netradiční, díky němu však dokážete efektivněji posílit každý sval. Odpor vody dělá i z - na souši - jednoduchých cviků ty obtížnější a zvlášť, když se jedná o rychlé kopy, boxerské údery nebo výpady z karate. Aqua combat přesně tohoto využívá a dá vám pořádně zabrat. A má i obrovské pozitivum - můžete ho cvičit, i když vaše klouby nejsou už v nejlepší kondici.
media

Fitness a balanc na vodní hladině - to je floatfit

Milovníky vody a bazénů potěší žhavá nová možnost, jak si dát pořádně do těla. K floatfitu totiž potřebujete jen dvě základní věci - vodu a speciální podložku, na které budete při cvičení balancovat. Veškeré cviky totiž budete provádět právě na vodě a udržet při nich rovnováhu bude výzvou.
media

Aqua jogging vás šetrně dostane do kondice

Běhání je u Čechů velmi oblíbeným sportem a hodně lidí běhá už téměř v každém ročním období. Pořád je tu ale skupina lidí, kteří za chladného nebo deštivého počasí preferují "radši počkat na lepší podmínky". Pokud jste jedním z nich, zkuste si běh ozvláštnit. Běhání ve vodě - nebo také aqua jogging - se navíc skvěle hodí také jako rehabilitace. Toto cvičení je velmi šetrné pro pohybový aparát a přitom se u něj i poctivě unavíte.