Cviky

media

Posilujte s váhou vlastního těla

Spousta lidí, kteří trpí nadváhou, doufá, že když začnou chodit do posilovny a týrat tam svá těla, dosáhnou kýžené postavy svých snů. Jenže pokud to vezmou za špatný konec, mohou se zmrzačit a způsobit si vleklé zdravotní problémy se zády a klouby.
media

Posilování z vás mužatku neudělá

Snažíte se hýbat, cvičíte, běháte a máte před sebou vytouženou vidinu krásné štíhlé postavy? Tak to má většina z nás, ale děláme jednu zásadní chybu – vyhýbáme se posilování. A to zvláště ženy. Přitom právě posilování je podle odborníků mnohem důležitější než jakýkoliv jiný pohyb.
media

Jóga - tipy pro začátečníky

Jóga umí udělat s lidmi zázraky a pokud tomu nevěříte, měli byste ji zkusit. Doslova totiž léčí nejenom tělo, ale i duši. V dnešním uspěchaném světě je to neocenitelná věc. Protože, ruku na srdce, relaxovat umí stále méně lidí.
media

Utekla vám motivace cvičit? Tyto cíle vám pomohou ji získat zpět

Každý z nás to zažil - zpočátku jsme plni energie a natěšení na pohyb chodili běhat, posilovat, hrát squash nebo plavat a měli jsme radost z každé hodiny strávené u sportu. Časem se ale pomalu začal pohyb stávat rutinou a i když začaly být vidět výsledky naší snahy, najednou zmizela motivace. A právě pokud se toto stalo i vám, poradíme, jak vaši motivaci obnovit.
media

Před cvičením rozhodně udělejte tyto tři věci

Hodně lidí přijde do posilovny a rovnou jde cvičit. Vždyť čas je přeci vzácný a i na cvičení ho bývá jen omezené množství. My ale víme o třech věcech, které byste rozhodně před cvičením vynechat neměli. Díky nim totiž bude vaše cvičení mít větší efekt a výsledky se tak mohou dostavit rychleji.
media

Snažší cesta ke zhubnutí? Termoterapie!

Možná poctivě cvičíte, snažíte se žít podle určitých pravidel, ale vysněné váhy se vám stále nedaří dosáhnout. Chyba může být právě ve cvičení, respektive v jeho délce. Pokud si totiž dáváte svoji aktivní půlhodinku, děláte tu největší chybu, jakou můžete. Proč?
media

Vyrážíte po Vánocích do fitka? Nezapomeňte na toto!

Po Vánocích nastává každý rok pár týdnů, kdy posilovny a fitness centra praskají ve švech. Každý chce shodit nadbytečná kila a zpevnit tělo. A samozřejmě co možná nejdříve. Abyste uspořili čas a urychlili hubnutí, máme pro vás pár tipů, jak být v posilovně efektivnější.