Sezení

media

Neseďte moc dlouho, zkracujete si tím život

Ti, kdo mají sedavé zaměstnání, jsou často varováni, že to škodí jejich zdraví, že se mají co nejvíce protahovat, procházet se, zkrátka dopřát si i při své práci co možná nejvíce pohybu. Stejně škodlivé je dlouhodobé sezení například i pro řidiče z povolání. Ale už méně se hovoří o tom, že spousta lidí prosedí většinu dne i přesto, že sedavé zaměstnání nemají.
media

Páteř si ničíte sezením i špatným polštářem. Chraňte si ji

V dnešní době má stále více lidé problémy s páteří. A netýká se to jen starších, první bolesti se objevují i u mladších osob. Může za to hlavně životní styl, dlouhé sezení u počítače, ale i držení těla. Správné držení těla by přitom mělo být samozřejmostí v průběhu celého dne - od sezení u počítače, přes chůzi venku až po sport. A právě to je jedním ze způsobů, jak se problémům s páteří i bolestí zad můžeme snadno vyvarovat.
media

Zbavte se závislosti na sociálních sítích

Večer před spaním koukáte ještě na rychlo do mobilu a kontrolujete zprávy? Ráno první myšlenka vede k Facebooku a díváte se na statusy, které přátelé přidali během noci? Možná jste na sociálních sítích závislejší než si myslíte. Pojďme se společně podívat jak odhalit zda závislí jsme a co s tím dokážete udělat.
media

Sedíte celý den? Máme dva tipy, jak podpořit vaše zdraví

Sedavé zaměstnání má bezesporu vliv na naše zdraví. Pokud sedíte celý den u stolu a příliš se nehýbete, je u vás riziko vzniku onemocnění kardiovaskulárního oběhu, cukrovky nebo toho, že budete mít "křivá záda" mnohem vyšší. Naštěstí víme o několika vylepšeních, díky kterým tomu můžete předejít.