Vybavení pro fitness, které si můžete pořídit i domů

Nechce se vám navštěvovat posilovny a raději cvičíte doma? Představíme vám jedny z nejlepších fitness zařízení, které si můžete pořídit domů a nezaberou vám ani tolik místa. Budete se divit, co dokáže takové obyčejné švihadlo.

 

1. Švihadlo

 

Výhodou švihadla je, že přeskakovat přes něj můžete kdykoliv si vzpomenete. Díky těmto přeskokům dojde ke stabilizaci vašeho těla - nohou, paží, břicha a jiných částí. A pokud máte malý byt, tak je ideálním fitness vybavením, protože jej jednoduše schováte do šuplíku.

 

2. Kruh – Hula Hoop

 

Každá holčička jej mívala doma. Ale tento zázračný kruh se doporučuje při tvarování postavy. Odborníci se shodli, že je nejlepším aerobním cvičením při spalování kalorií. Navíc se s ním skvěle zabavíte a váš pas bude vypadat skvěle.

 

3. Bosu – balanční podložka

 

Bosu je takový malý zázrak. Nahradí hned několik věcí z posilovny. Je vhodný pro kardiovaskulární, aerobní cvičení. Rovněž pomáhá s rovnováhou a koordinací těla. Svalstvo posilujete už jen tím, že stojíte na podložce a snažíte se najít středové místo pro udržení balance.

 

4. Trampolína

 

Jumping je v poslední době velmi oblíbený. Patří mezi nejúčinnější aktivní spalovače kalorií za 60 minut. Intenzitu si samozřejmě volíte sami. Nejenomže tvaruje svalstvo viditelné na pohled, ale i to vnitřní. Při jejich výběru dávejte však pozor, na trhu je spoustu nekvalitních padělků.

 

5. Klasické činky

 

Nemůžete nic pokazit s klasickými činkami, které jsou skvělé pro kardio cvičení a spalování tuků, stejně jako budování svalů. Jsou vhodné jak pro začátečníky, tak pro pokročilé.

 

6. Vibrační deska

 

Vibrační desky spouštějí reflexní svaly na břiše a na nohách. Vibrace posilují a tvarují svalstvo. Pokud ji použijete ve spojení s odporovými pásy, váš trénink se z ničeho nic změní na kardio. Na trhu je jich spousta a stačí si vybrat tu, která vám bude nejvíce vyhovovat.

 

7. Kettlebell

 

Další vymakaná věcička – Kettlebel. Skvělé jsou ty, které se dodávají v různých velikostech. S kettlebelly můžete cvičit více než 50 cviků a výsledky jsou působivé. I s obyčejnými dřepy můžete spálit až 20 kalorií za minutu - zhruba stejně jako 6 minutovým během. Působí na všechny svaly v těle a dodává mu pružnost a stabilitu.

 

8. Zátěžová vesta

 

Už název napovídá, že vesta nebude vážit pár gramů. Napomáhá rychlejšímu spalování kalorií při obyčejném cvičení, jako jsou například dřepy, skoky, sedy – lehy a jiná cvičení. Uvnitř vesty jsou pytlíky se závažím, které si sami regulujete.

 

9.Masážní podložka

 

Abyste docílili skvělé postavy a formy, nemusíte jen tvrdě dřít a potit se. Jóga je skvělá forma cvičení, která nejenom vyčistí vaši mysl, ale protáhne i svalstvo. Masážní podložka je inspirována pohyby jógy, stačí podložku roztáhnout, zvolit úroveň a v klidu relaxovat.

 

 

Pokud se do fitka „prostě nedostanete“ – jsou tohle ty nejlepší alternativy, které vám cvičení doma jistě zpříjemní a ulehčí! Tak směle do toho!