Cviky s vlastní váhou

media

Cvičení s vlastní váhou - jak na tricepsy

Tricepsy, tedy zjednodušeně řečeno zadní stranu paží, určitě budete chtít procvičit. Právě díky těmto svalům vypadají paže lépe, objemněji. Dobrá zpráva je, že tricepsy můžete skvěle procvičit i doma nebo třeba na služební cestě, aniž byste měli po ruce činku. Stačí vám k tomu váha vašeho těla.
media

Kde je a k čemu slouží tělesné jádro

Často můžete slyšet, že základem pro cvičení i posilování je mít pevné jádro těla. V posledních letech je populární vyrazit na speciální "Core" tréninky a i ti, kteří nabírají svalovou hmotu, cviky na posílení jádra těla nevynechávají. Co to ale vlastně to tělesné jádro je a proč je pro cvičení důležité právě jeho svaly zpevnit?
media

I známými cviky si můžete nechtěně zlikvidovat záda

Většina lidí chodí do posilovny cvičit za účelem spálení tuku, procvičení svalů a zlepšení kondice. Málokdo při tom chce své tělo cvičením zničit. Ale málokdo si u cviků uvědomuje, že některé mohou více škodit než pomoci. Podíváme se na tři, kterými si likvidujete svá záda, aniž byste chtěli.
media

Jak na svalnatější stehna pomocí cviků s vlastní váhou

Stehna jsou důležitou svalovou partií. Nohy - včetně stehen - jsou základem pro držení těla a využíváme je při téměř všech pohybech. Svaly na nohou jsou až 50% všech svalů našeho těla a jejich trénink je tedy ideálním i při spalování tuků. Čím více svalové hmoty člověk má, tím více spaluje. Svaly totiž potřebují pro svou funkci mnohem více energie než tuky. I to je jeden z důvodů, proč trénink nohou je rozumné zařadit pravidelně do svého cvičebního plánu. A to i bez strojů a pomůcek.
media

Posilování bez činek je základ, cvičte s váhou vlastního těla

Ne každého uchvátilo zvedání činek a honba za nejsilnějším bicepsem v posilovně. Někdo prostě dává přednost cvičení, ke kterému "železo" nepotřebuje. Pokud i vy upřednostňujete pohyb bez činek a trenažérů, je tento článek právě pro vás. A i pokud posilujete s činkami rádi, cviky s vlastní vahou těla mohou být zajímavou alternativou.
media

Cvičením břišních svalů si můžete odrovnat záda

Které svaly jsou podle vás nejvíc sexy, když jsou vyrýsované? Pokud odpovídáte, že břišní - tedy ony známé "cihličky" nebo "pekáč buchet" - a tvrdým tréninkem se snažíte dosáhnout jejich vyrýsování, zbystřete. Nic není zadarmo a v případě tréninku břišních svalů to platí dvojnásob. Cviky na břicho vám při nesprávném provedení mohou odrovnat záda.
media

Cvičení doma je efektivnější díky kombinaci sportovních pomůcek a váhy vlastního těla

Cvičení doma má své nesporné výhody. Pokud vás zrovna nelákají přeplněné a propocené posilovny, je domácí prostředí skvělou volbou. Právě doma můžete klidně cvičit a sledovat při tom váš oblíbený pořad v televizi. Šetříte čas, který byste jinak strávili na cestě do fitka a začít cvičit můžete vždy, když na to budete mít chuť. K efektivnějšímu domácímu cvičení existuje spousta pomocníků, díky kterým vás navíc vše bude bavit.