Cviky s vlastní váhou

media

Zásobník cviků: Kliky úzkým úchopem

Klik je jedním ze základních cviků při posilování s vlastní váhou těla. Existuje více variant, jak kliky cvičit a u každé z nich dokážete zapojit jiné svaly. U kliků s úzkým úchopem posilujete tricepsy, ale i prsní svaly, ramena a díky zpevněnému tělesnému jádru i břišní svalstvo.
media

Je lepší cvičit s vlastní váhou nebo se zátěží?

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Odpověď je jednoduchá: cvičení s vlastní váhou je naprostý základ a bez něj se neobejdete ani u cviků se zátěží. Cviky se zátěží jsou zase zejména pro kulturisty způsobem, jak získat větší svaly rychleji.
media

Ve vodě se dá hubnout i posilovat, pomocí aqua aerobicu to půjde snadno

Pokud toužíte po vypracovaném tělu a zbavení se tukových polštářků, pak neexistuje lepší způsob než pravidelný pohyb. Většina cvičení se ale po nějaké době omrzí a lidé pak často na pohyb rezignují. Ať je vám dvacet nebo padesát, ke svému běžnému cvičení můžete zařadit aqua aerobik (nebo také akvaaerobik). Cvičení ve vodě má své výhody - chrání vaše klouby, posiluje tělo a je skvělým pomocníkem pro rehabilitaci. A k tomu je to něco nového, netradičního a zábavného.
media

Jak posílit břišáky a jádro těla i bez sklapovaček

Když se řekne "vyrýsované břišáky", hodně lidí si automaticky vybaví sklapovačky. Sami Tento cvik je ale celkem nuda a velká část ho proto brzy přestane cvičit. Pokud ho k tomu provádíte nesprávně, ulehčujete si švihem nebo místo břišních svalů zatěžujete záda, může víc uškodit než pomoci. Pevnější a vyrýsované břicho budete mít díky jídlu i díky několika cviků, aniž byste museli funět u zmíněných sklapovaček.
media

Nejlepší pomůcky na cvičení a hubnutí doma

I když je léto v plném proudu, nic vám nebrání tomu, abyste na své postavě začali pracovat. Vynechte tentokrát placení za fitness centra, ušetřete čas a vrhněte se na cvičení doma. Postačí vám k tomu několik základních fitness pomůcek, se kterými procvičíte komplet celé tělo. Pokud uvažujete o vybaveni domácí posilovny, inspirujte se také.
media

Poprsí můžete částečně vytvarovat pomocí cvičení

Většinu žen trápí tvar a vzhled jejich poprsí. Část podstoupí plastickou operaci a nechá si prsa vymodelovat. Část spoléhá na různé podprsenky, které dodají prsům lepší tvar. Prsa samotná se pomocí cvičení formovat nedají, jsou tvořena žlázami. Ovšem pod prsy se nachází svalstvo, které rozhodně lepšímu držení a tvaru ženského poprsí pomáhá. Toto svalstvo se dá zpevnit pomocí několika snadných cviků.
media

Jak si zacvičit u moře

Řešíte otázku, zda na dovolené u moře cvičit nebo si dát raději chvíli pauzu a dovolenou si užívat výhradně lenošením? Zkuste obojí – zvolnit tempo, u moře více odpočívat a k tomu si alespoň občas zacvičit pár lehkých cviků, aby vaše tělo nevyšlo úplně z kondice.
media

Jak vytvarovat zadeček? Cviky na jeho formování zvládnete i doma

Zadní partie žen působí na většinu mužů jako magnet. A i když zrovna nesháníte nové obdivovatele, i tak stojí za to mít hezké pozadí. Získate tak větší sebevědomí a díky cvikům na formování zadečku spálíte i kalorie navíc, často při nich zapojujete svaly celých nohou i jádra těla. Navíc tyto cviky nejsou nijak časově náročné a zvládnete je tak i v klidu doma.