Cviky s vlastní váhou

media

Posilujte s váhou vlastního těla

Spousta lidí, kteří trpí nadváhou, doufá, že když začnou chodit do posilovny a týrat tam svá těla, dosáhnou kýžené postavy svých snů. Jenže pokud to vezmou za špatný konec, mohou se zmrzačit a způsobit si vleklé zdravotní problémy se zády a klouby.
media

Utekla vám motivace cvičit? Tyto cíle vám pomohou ji získat zpět

Každý z nás to zažil - zpočátku jsme plni energie a natěšení na pohyb chodili běhat, posilovat, hrát squash nebo plavat a měli jsme radost z každé hodiny strávené u sportu. Časem se ale pomalu začal pohyb stávat rutinou a i když začaly být vidět výsledky naší snahy, najednou zmizela motivace. A právě pokud se toto stalo i vám, poradíme, jak vaši motivaci obnovit.
media

Co je vlastně kruhový trénink?

Krový trénink, kruháč, kolečko - názvů je sousta, co se ale pod tímto názvem skrývá? Pojďme se podívat jak si ozvláštnit trénink novinkou, která ma stále více zastánců.
media

Chcete pevnější jádro těla? Buďte jako dítě

Které svaly jsou pro správné a efektivní cvičení ty nejdůležitější? Tušíte správně - svaly jádra těla, které přenášejí veškerou zátěž ať už z horní poloviny těla na spodní a obráceně nebo z levé na pravou a obráceně. Pro každého, kdo posiluje, by měly být pevné svaly jádra těla prioritou. Posílit a zpevnit tyto svaly je poměrně snadné, stačí si vybavit, co jste dělali jako děti.
media

Cvičení s vlastní váhou ráno? Za 20 minut

Začít se hýbat je fajn myšlenka. Ale co když na pohyb nenacházíte přes den čas? Řešení je nasnadě, přivstaňte si o pouhých 20 minut (a o 20 minut jděte dřív spát) a hned ráno nakopněte svůj metabolismus energií. Pomocí jednoduchého cvičení s vlastní váhou.
media

Chcete pořádné bicepsy? Šplhejte

Které cviky znáte jako vhodné na vybudování pořádných bicepsů? Zdvih jednoručky, zdvih dvouručky, bicepsový zdvih na cvičební věži... Moc jich není, že? Právě proto byste měli znát cvik s vlastní váhou, který vám větší a pevnější bicepsy, ale i paže, pomůže snadno vybudovat. Jmenuje se šplh na laně.