Cviky s vlastní váhou

media

Poprsí můžete částečně vytvarovat pomocí cvičení

Většinu žen trápí tvar a vzhled jejich poprsí. Část podstoupí plastickou operaci a nechá si prsa vymodelovat. Část spoléhá na různé podprsenky, které dodají prsům lepší tvar. Prsa samotná se pomocí cvičení formovat nedají, jsou tvořena žlázami. Ovšem pod prsy se nachází svalstvo, které rozhodně lepšímu držení a tvaru ženského poprsí pomáhá. Toto svalstvo se dá zpevnit pomocí několika snadných cviků.
media

Jak si zacvičit u moře

Řešíte otázku, zda na dovolené u moře cvičit nebo si dát raději chvíli pauzu a dovolenou si užívat výhradně lenošením? Zkuste obojí – zvolnit tempo, u moře více odpočívat a k tomu si alespoň občas zacvičit pár lehkých cviků, aby vaše tělo nevyšlo úplně z kondice.
media

Jak vytvarovat zadeček? Cviky na jeho formování zvládnete i doma

Zadní partie žen působí na většinu mužů jako magnet. A i když zrovna nesháníte nové obdivovatele, i tak stojí za to mít hezké pozadí. Získate tak větší sebevědomí a díky cvikům na formování zadečku spálíte i kalorie navíc, často při nich zapojujete svaly celých nohou i jádra těla. Navíc tyto cviky nejsou nijak časově náročné a zvládnete je tak i v klidu doma.
media

Jak vypracovat bicepsy pomocí cvičení s vlastní váhou

Vypracované bicepsy jsou cílem mnoha lidí a mnoho lidí také kvůli tomu zvedá činky v posilovně. Při posilování bicepsů ale můžete využít i váhy vašeho těla. Ta vám vytváří dostatečnou zátěž na to, aby svaly sílily. Trik jak vypracovat biceps s váhou vlastního těla spočívá v izolovaných cvicích. Při nich se přenáší váha těla právě na biceps nebo tento sval perfektně zapojují.
media

Už jste si položili otázku, jak často máte cvičit?

Samotné cvičení je obvykle zdraví prospěšné. Vždyť pohyb prospívá svalům, krevnímu oběhu i celému tělu. Stejně jako u ostatních věcí i u cvičení platí známé pořekadlo "všeho s mírou". Kde ale ta správná míra u cvičení je? Jak často máme cvičit, aby nám pohyb byl ku prospěchu a ne už ke škodě? Stačí si odpovědět pár základních otázek.
media

TRX je právem oblíbené, snadno si díky němu zacvičíte i doma

Už jste slyšeli o cvičení TRX? Tato fantastická a jednoduchá metoda cvičení nedávno dobyla svět. Jejím principem je využívat váhu vašeho vlastního těla - každá změna naklonění těla způsobuje zapojení jiných svalů do tahu nebo pohybu. TRX je navíc velmi skladné a dá se pořídit jako praktická pomůcka na cvičení doma.
media

100 kalorií spálíte už za 10 minut. A to i doma bez činek

Přemýšleli jste někdy nad tím, které cviky vám pomohou spálit co nejvíce kalorií? Zkuste třeba ty, u kterých spálíte za 10 minut i přes 100 kalorií. Vždyť právě i s jejich pomocí můžete dosáhnout hubnutí snáze. I proto, že cviky, které pro vás máme, navíc můžete provádět jak v posilovně, tak doma. Je k nim potřeba opravdu jen minimum prostoru.