Ty nejlepší články rovnou do mailu

Nejdietnější pizza, kterou jste kdy měli

V Čechách jsou oblíbené chlebíčky a jednohubky, což jsou vlastně zmenšeniny klasických jídel. Zkrátka mnoho chutí na jedné malé porci dokáže nadchnout nejednoho strávníka. A přesně takový je náš recept, spousta chutí na malé ploše. Minipizza ze samé zeleniny je snadná a hlavně výborná. Dietní večeře, jakou Vám dnes přinášíme, nezabere víc než půl hodinky a zaručujeme, že dietnější jídlo připravit tak snadno nemůžete. Zkrátka vyzkoušejte.


Co budeme potřebovat?

  • 1 větší cuketa
  • 2 rajčata (ideálně s průměrem jako má cuketa)
  • mozzarela
  • sůl
  • oregano

Jak na to?

Cuketu nakrájejte na přibližně 1 cm silné plátky a rozložte na pečící papír. Posolte a dejte do trouby pod gril na vysoký stupeň. Nechejte na deset minut zagrilovat, tak aby cuketa pustila trochu vody. Není cílem mít cukety opečené do hněda nebo ugrilované. Stačí jen tolik, aby změkly.

Jakmile jsou "koláčky" cukety zagrilované, vytáhneme je a posypeme každé kolečko oregánem. Oregáno je vcelku hodně aromatické, takže to nesmíme přehnat. Nyní už stačí jen na každou cuketu položit kolečko rajčete a sýru mozzarela. Opět posypeme trochou oregana a vrátíme pod gril.

Za přibližně deset minut jsou minipizzy hotové a můžeme podávat. Jako příloha se hodí pečivo, nebo si je můžeme vychutnat jen tak samotné.

Pamatujte, že jsme použili samou vodnatou zeleninu a mozzarela také obsahuje hodně vody. Nebuďte tedy překvapeni, že z plechu budete slévat poměrně hodně vody. Na chuti to neubere a je to naprosto v pořádku.

Co vy na to?