Dietní recept: chutný domácí wrap s krůtím masem

Místo toho, abyste vyrazili do fastfoodu a nacpali se smaženým "meníčkem", skočte si nakoupit. Stačí jen pár surovin a uděláte si mnohem zdravější a chutnější variantu twisteru nebo wrapu doma. Celá příprava zabere jen pár minut. Pokud kousky masa ugrilujete nebo připravíte v parním hrnci, uděláte maximum pro své zdraví.

 Co potřebujeme

  • 400 g krůtích (případně kuřecích) prsou
  • sůl
  • pepř
  • 1 ks červená nebo žlutá paprika
  • 3 stroužky českého česneku
  • 150-200g bílého jogurtu
  • pažitka
  • půl hlávky ledového salátu
  • 4 celozrnné tortillové placky

Jak na přípravu

Nejdříve si připravíme omáčku. Do bílého jogurtu nastrouháme/protlačíme česnek, přidáme špetku soli a červené papriky a nasekanou pažitku. Všechno dobře promícháme a podle chuti případně dosolíme.

Papriku i salát si nakrájíme na menší kousky (ideálně na tenké nudličky).

Krůtí prsa nakrájíme na menší kousky, osolíme, opepříme. Připravíme v parním hrnci nebo ogrilujeme, případně podusíme na pánvi na dvou lžících oleje.

Na každou tortillu položíme do střední části odshora až po spodní čtvrtinu výšky maso, k němu papriku a salát a podle chuti přidáme jogurtovou omáčku. Spodní část, na které nic není, přehneme nahoru, následně levou stranu přehneme kousek přes střed doprava a pravou naopak. Podáváme ihned. Před pozdějším podáváním necháme tortilly prohřát asi 2 minuty ve vyhřáté troubě.

Celá příprava tohoto zdravého wrapu nezabere déle než půl hodiny. To je i méně než ten čas, který byste strávili cestou do fastfoodu.