Fitness

Fitness a hubnutí patří mezi denní rutinu řady lidí. Vďyyť skoro polovina z nás je obézní. Jak to udělat abychom hubnuli zdravě, hýbali se tak, aby nás to bavilo a zároveň to viděli na našich výsledcích? To vše najdete v naší rubrice fitness.

media

Nejčastější chyby, kterými si kazíte trénink

Při fitness životním stylu si jistě mnoho z nás vytyčuje mnoho svých osobních cílů, kterých se snažíme co nejdříve dosáhnout. A není divu, každého rozhodně potěší, když dosáhne vytouženého milníku a vidí svůj progres. Na opačnou stranu vám motivaci i samotný progres může kazit několik chyb. A to nikdo nechceme. Tady jsou proto tři nejčastější chyby, na které je lepší si dávat pozor.
media

Jak se zbavit tuku na břiše

Zbavit se nepříjemného tuku je boj. A to především ve spodní oblasti břicha. Bojují s tím často i ti, kteří cvičí klidně i několik let. Přestože se věnují intenzivně břišním svalům, ty jsou přesto ukryty pod tukovou vrstvou, a to může od dalšího cvičení demotivovat. Pojďme se proto podívat, jak se toho protivného tuku na břiše zbavit a místo nekonečné dřiny skutečně dosáhnout vytrénovanou postavu.
media

Když jsou zavřené posilovny: improvizujte a užívejte si jiné druhy cvičení

V předchozích letech jsme si jednoduše zvykli, že intenzivně si zacvičit s pomocí různých činek, trenažérů a strojů můžeme, kdykoliv se nám zachce. Teď určitě mnoha lidem pravidelné intenzivní tréninky schází, zavření posiloven a fitcenter může být demotivující. To, že si nemůžete jít zacvičit do specializovaných prostor, vám ale na druhou stranu pomůže zlepšit si kondici jinak - pomocí jiného druhu pohybu v přírodě i doma.
media

Vypadli jste z tréninku? Zpět do formy vám pomůže i svalová paměť

Občas se každému z nás stane, že z nějakého důvodu cvičení odsune na vedlejší kolej. Místo každodenních tréninků a pravidelného pohybu více sedíme a nezatěžujeme tak svaly. A pokud jste opravdu zvyklí často a intenzivně trénovat, objem svalové hmoty bude rychle klesat. Naše tělo je naštěstí připraveno i v tomto případě získat svaly, jakmile začnete poctivě cvičit, rychle zpět - a to díky svalové paměti.
media

Overball pomůže protáhnout celé tělo nebo i jednotlivé svaly

Overball je speciální malý nafukovací míč, který slouží jako skvělá cvičební pomůcka. V průměru má kolem 25 cm a unese až 150 kg. Kromě zpevnění svalů dokáže pomoci i s posílením hlubokých svalů těla a díky tomu ulevit od různých bolestí. Cvičení s overballem je nenáročné a hodí se tak pro každého, hodně ho ocení i ti, kteří mají sedavé zaměstnání.