Posilování

media

80. léta jsou zpět i v pohybu - s rotačním diskem zpevníte břicho i jádro těla

Je malý, lehký a snadno přenosný. Cvičit s ním můžete kdykoliv a kdekoliv a první výsledky jsou viditelné již po pár dnech pravidelného cvičení. Oblíbily si ho už v 80. letech ženy, které potřebují vytvarovat bříško, ale sklapovačky je příliš nenadchly. Zvláště vhodný je pro osoby se sedavým zaměstnáním a křivou páteří. Seznamte se s rotačním diskem, nenápadnou cvičební pomůckou, na kterou už všichni téměř pozapomněli.
media

Posilovací guma - fitko, které se vejde do kapsy

Cvičení s posilovací gumou je hodně efektivní způsob, jak změnit intenzitu tréninku. V některých případech vám může zátěž cvičení zvýšit, jindy ji zase naopak snížit. Posilovací guma se vám navíc vejde i do kapsy a zacvičit si s ní můžete kdekoliv – doma, v posilovně nebo klidně venku na louce či v parku. Můžete ji využít u celé řady cviků a vytvarovat si i díky ní postavu snů.
media

Fitko a těhotenství jdou k sobě, jen musíte být opatrná

Když někomu povíte, že jste si byla v pokročilém stádiu těhotenství zacvičit v posilovně, často na vás zůstane nevěřícně koukat. Hodně lidí bude také kroutit hlavou, jak jste si to vůbec mohla dovolit. V těhotenství se přeci cvičit nesmí, aby se neohrozilo miminko. Je to ale opravdu tak? Nebo je to jen přežitek?
media

Nevymlouvejte se na špatné počasí. Cvičit se dá, i když venku prší

Podzim už se pomalu hlásí o slovo a venku to začíná být znát. I když nás v září čeká ještě několik teplejších dnů, rána i noci bývají chladnější a dny se rychleji a rychleji zkracují. Ale i když venku prší, je tam pošmourno nebo skutečně chladno, neznamená to automaticky výmluvu, že si nemůžete zacvičit. Spoustu fyzických aktivit přeci můžete podniknout i v teple domova.
media

Lenošili jste až doteď? Nevadí, začít s pohybem se dá kdykoliv

Každý to se sportem máme jinak. Někdo bez něj prostě nemůže žít, jiný o něm zase nechce ani slyšet a své tělo nezvedne z gauče, pokud nemusí. Jestliže patříte spíše do té druhé skupiny a přemýšlíte o tom, jestli to má cenu měnit, máme pro vás skvělou zprávu. Cvičit můžete začít kdykoliv, v jakémkoliv věku a klidně i bez předchozích zkušeností. Tak pojďte do toho!
media

Kofein vás probere nejen po ránu, pomůže i při tréninku

Kávu má rádo mnoho lidí a bez ní si nedokáže představit své ráno nebo odpoledne. Kofein vás povzbudí a horký šálek zároveň zahřeje. Její hořká chuť je nezaměnitelná. Káva však může sloužit i jako podpora při tréninku a ovlivnit samotný výkon, ale překvapivě i regeneraci.
media

Cvičit sám není nuda. Nejen jako introvert si to můžete užít naplno

Odhodlat se ke cvičení může být složité, když u sebe nemáte parťáka, který by vás motivoval. A to hlavně na začátku, když s tréninky začínáte. Partner, který vás podpoří a půjde do toho s vámi, je obrovskou oporou. Někoho ale může přítomnost dalšího člověka u jeho tréninku rozrušovat a komplikovat mu samotné cvičení. Zkuste si jednou za čas nasadit sluchátka a cvičit úplně sami. Zjistíte, že to má několik velkých benefitů - a to i když zrovna nejste introvert.
media

Pravidelné cvičení má obrovský benefit: lepší mentální odolnost

Cvičení má mnoho různých fyzických účinků. Mezi ně patří třeba zlepšení kondice, růst svalů, pevnější zdraví a další. Pohyb však může sloužit také jako mentální podpora. Pravidelná rutina vám může kromě odolnějšího a pevnějšího těla pomoci také s myslí, budete tak více motivovaní a spokojenější.