Posilování

media

Umíráte při sportu únavou? Víme proč

Kdo se pustí do cvičení nebo začne s nějakým sportem, toho brzy počáteční euforie přejde. Na začátku do toho sice jde s vervou, ale v polovině začíná padat únavou a ke konci už se musí přemáhat, aby cvičení dokončil a neodpadl úplně. Je to normální nebo s tím lze něco dělat?
media

4 tipy jak si zacvičit i v plném fitku

Letos se nám ta Lednová sezona trošku protahuje a docela dost z těch, kteří si dali Novoroční předsevzetí, stále zvyky drží. To je rozhodně chvályhodné ale způsobuje to trošku přeplněné posilovny. Právě proto pro vás máme několik tipů, jak to zvládnout i v rušném období a nepřijít o nervy.
media

Utekla vám motivace cvičit? Tyto cíle vám pomohou ji získat zpět

Každý z nás to zažil - zpočátku jsme plni energie a natěšení na pohyb chodili běhat, posilovat, hrát squash nebo plavat a měli jsme radost z každé hodiny strávené u sportu. Časem se ale pomalu začal pohyb stávat rutinou a i když začaly být vidět výsledky naší snahy, najednou zmizela motivace. A právě pokud se toto stalo i vám, poradíme, jak vaši motivaci obnovit.
media

Co si dát po posilování?

Otázka pro vás - co si dáváte jako první hned po skončení tréninku? Proteinový nápoj? Banán? Jen čistou vodu? Po takové námaze je dobré tělu dodat to, co přesně potřebuje. Jelikož i v našem okolí spoustu lidí nemá v odpovědi na tuto otázku jasno, připravili jsme pro vás článek.
media

Kofein a cvičení - jde to k sobě?

Zažili jsme to nejspíš všichni - ve fitness klubu jsme zahlédli nabušeného chlápka, jak si dává před začátkem cvičení silné espresso. Nebo jsme v médiích viděli fotografie celebrit, jak jdou na jejich hodinu cvičení s kelímkem kávy v ruce. Jak to vlastně je s kofeinem a cvičením? Vyplatí se dát si kafe před, v průběhu nebo po cvičení? A jaký to má efekt? Vše jsme pro vás zjistili.
media

Jak na domácí posilovnu?

Kdo cvičí jednou za čas a jen tehdy, když potřebuje shodit pár kilo, pro toho je to zbytečné téma. Ale jsou i tací, kteří cvičení propadnou, v posilovně jsou už pomalu častěji než doma a tento životní styl i svou postavu milují. Jenže takhle časté návštěvy posiloven a fit center časem začnou dost lézt do peněz. Proto je pak ideálním řešením zařídit si posilovnu doma.
media

Jak na bolavé svaly?

Zná to snad každý, kdo se někdy odhodlal cvičit – a hned na začátku to přehnal. Namožené svaly, bolavá záda a takřka neschopnost udělat krok nebo nějaký rychlejší pohyb. Ta bolest je nekonečná, neodstranitelná a trvá několik dní, než zmizí. Ale můžete si ulevit.