Běh

media

Škodíte si cvičením? Poradíme vám

Kdo začne cvičit, dělá to většinou v dobré víře, že tím buď zhubne, nebo získá větší kondici, případně že tím zatočí s různými zdravotními problémy. Jenže pokud cvičíme špatně nebo si zvolíme špatný sport, můžeme si tím víc ublížit než prospět.
media

Běh je malý zázrak. Zlepší paměť i náladu

Pokud nepatříte k běžeckým nadšencům, možná si při pohledu na běžce říkáte, co na tom ty lidi tak láká. Proč běhají ulicemi měst plnými aut, proč kvůli běhání vstávají o hodinu dřív, proč běhají klidně i pozdě večer? Má to mnoho důvodů, a to i vědecky dokázaných.
media

Zvládněte běh i v horku

Nejlepší je běhat při normální teplotě. Hezky trošku pod mrakem, nebo při sluníčku, které tolik nehřeje. Co ale dělat, když se své oblíbené činnosti nechcete vzdát jen proto, že je venku horku?
media

Kofein a cvičení - jde to k sobě?

Zažili jsme to nejspíš všichni - ve fitness klubu jsme zahlédli nabušeného chlápka, jak si dává před začátkem cvičení silné espresso. Nebo jsme v médiích viděli fotografie celebrit, jak jdou na jejich hodinu cvičení s kelímkem kávy v ruce. Jak to vlastně je s kofeinem a cvičením? Vyplatí se dát si kafe před, v průběhu nebo po cvičení? A jaký to má efekt? Vše jsme pro vás zjistili.
media

Tři tipy, co jíst před ranním během

Chodíte ráno běhat? Gratulujeme! Jste jedni z mála, kteří to zvládají. Většina lidí si ráno přispí a pak - na rozdíl od vás - jsou dopoledne více unavení než vy. Co si dopřáváte před samotným běháním?