Motivace

media

Cvičte hned ráno, bude se vám pak lépe spát

Většině z nás připadá, že nejlepší čas na cvičení je odpoledne. Po práci, kdy si z hlavy vyženete všechny starosti, zrelaxujete se a ještě uděláte něco pro své zdraví. Mnoho lidí na to ovšem nemá čas, a tak se ke cvičení dostávají až večer. Ale ani jeden z těchto časů není ideální – podle vědců je úplně nejlepší zacvičit si ráno, hned po probuzení.
media

Že meditování není nic pro vás? Meditace chůzí vás přesvědčí o opaku

Ačkoliv se chůze může zdát jako naprosto obyčejný pohyb, je důležité říci, že má pozitivní vliv nejen na naši fyzickou stránku, ale i na tu psychickou. Pomáhá předcházet srdečním onemocněním a snižuje riziko deprese. Meditace navíc může zmírnit symptomy úzkosti a zlepší kvalitu spánku. Vyzkoušejte proto tyto dvě příjemné aktivity zkombinovat.
media

Nevyhazujte peníze za přípravky, imunitu posílíte i pomocí potravin a nálady

Viry bývají odolné, na místech plných lidí se před nimi moc neubráníte a tělo s nimi často hodně zápasí, aby se jich zbavilo. Pokud chcete minimalizovat riziko nákazy, je nutné mít velmi silnou a odolnou imunitu. Právě obranyschopnost našeho těla je naší nejsilnější zbraní. Imunitu můžete podpořit mnoha různými triky a nemusí jít jen o drahé přípravky z lékáren.
media

Cvičit sám není nuda. Nejen jako introvert si to můžete užít naplno

Odhodlat se ke cvičení může být složité, když u sebe nemáte parťáka, který by vás motivoval. A to hlavně na začátku, když s tréninky začínáte. Partner, který vás podpoří a půjde do toho s vámi, je obrovskou oporou. Někoho ale může přítomnost dalšího člověka u jeho tréninku rozrušovat a komplikovat mu samotné cvičení. Zkuste si jednou za čas nasadit sluchátka a cvičit úplně sami. Zjistíte, že to má několik velkých benefitů - a to i když zrovna nejste introvert.
media

Zhubnout zvládne kdokoliv, začít musí ve své hlavě

Možná i vy patříte k těm, kdo neustále bojují s nadváhou. Občas se snažíte zhubnout, načež se vzdáte a vrátíte se zase na svou původní váhu, případně přiberete ještě pár kil navíc. A není vám to jedno, štve vás to, svou postavu nesnášíte, strašně chcete zhubnout – ale nedokážete odolat svodům řeznictví, cukráren a poctivé české kuchyně. Má tohle nějaké řešení? Samozřejmě, zhubnout totiž může kdokoliv. Stačí jen srovnat si to v hlavě a pustit se do toho.
media

Vypadat na padesát i v sedmdesáti? Stačí málo a jde to

Když potkáme nějakou seniorku, většinou celkem přesně dokážeme odhadnout její věk. Stejně tak i u "mladších starších" - třeba u padesátileté ženy. Některé i takto mladé dokonce vypadají i o několik let starší, než kolik jim ve skutečnosti je. Přitom každá žena sní o tom, že dlouho bude vypadat mladě, že si její pleť zachová tutéž pružnost, jakou měla i před dvaceti lety a že přitom nebude muset na desítky plastických operací. A ono to skutečně jde, jen se o to musíte snažit, a to ideálně už od mládí.
media

Zatočte s nadváhou, a to jednoduše

Pokud máte nadváhu, vrhnout se do cvičení po hlavě není zrovna nejlepší nápad. Taková zátěž u nepřipraveného organismu může negativně ovlivnit váš pohybový aparát. Základem k hubnutí je samozřejmě zdravý a vyvážený jídelníček, i přesto je však pohyb velmi důležitý. Jaké cvičení zvolit, aby vám pomohlo s redukcí váhy a zároveň neničilo vaše tělo?
media

Nejčastější chyby, kterými si kazíte trénink

Při fitness životním stylu si jistě mnoho z nás vytyčuje mnoho svých osobních cílů, kterých se snažíme co nejdříve dosáhnout. A není divu, každého rozhodně potěší, když dosáhne vytouženého milníku a vidí svůj progres. Na opačnou stranu vám motivaci i samotný progres může kazit několik chyb. A to nikdo nechceme. Tady jsou proto tři nejčastější chyby, na které je lepší si dávat pozor.