Cviky s vlastní váhou

media

Dokáže VacuShape pomoci při hubnutí i s celulitidou, jak slibuje?

VacuShape v posledních letech ovládl posilovny a snaží se přesvědčit ženy, že právě díky takovému cvičení se dá nejen zhubnout, ale i zbavit celulitidy. Díky cvičení ve speciálním přístroji a při podtlaku se jedná se o velmi netradiční způsob cvičení. Dokáže ale už z principu, na kterém je toto cvičení postaveno, podpořit redukci váhy, efektivní spalování tuků a zbavení se celulitidy?
media

Boxování je skvělý způsob, jak ze sebe vyplavit stres i procvičit svaly

Box už není výsadou jen drsných chlapů nebo profesionálních sportovců. Ať už přímo pomocí boxu samotného nebo jeho různých modifikací jako je třeba fitbox, si užijete komplexní trénink. Díky němu rozhýbete celé svoje tělo, zlepšíte svou sílu a naučíte se soustředění. Výhodou je také to, že k boxu je potřeba pouze pár základních pomůcek.
media

Zásobník cviků: Kliky úzkým úchopem

Klik je jedním ze základních cviků při posilování s vlastní váhou těla. Existuje více variant, jak kliky cvičit a u každé z nich dokážete zapojit jiné svaly. U kliků s úzkým úchopem posilujete tricepsy, ale i prsní svaly, ramena a díky zpevněnému tělesnému jádru i břišní svalstvo.
media

Je lepší cvičit s vlastní váhou nebo se zátěží?

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Odpověď je jednoduchá: cvičení s vlastní váhou je naprostý základ a bez něj se neobejdete ani u cviků se zátěží. Cviky se zátěží jsou zase zejména pro kulturisty způsobem, jak získat větší svaly rychleji.
media

Ve vodě se dá hubnout i posilovat, pomocí aqua aerobicu to půjde snadno

Pokud toužíte po vypracovaném tělu a zbavení se tukových polštářků, pak neexistuje lepší způsob než pravidelný pohyb. Většina cvičení se ale po nějaké době omrzí a lidé pak často na pohyb rezignují. Ať je vám dvacet nebo padesát, ke svému běžnému cvičení můžete zařadit aqua aerobik (nebo také akvaaerobik). Cvičení ve vodě má své výhody - chrání vaše klouby, posiluje tělo a je skvělým pomocníkem pro rehabilitaci. A k tomu je to něco nového, netradičního a zábavného.
media

Jak posílit břišáky a jádro těla i bez sklapovaček

Když se řekne "vyrýsované břišáky", hodně lidí si automaticky vybaví sklapovačky. Sami Tento cvik je ale celkem nuda a velká část ho proto brzy přestane cvičit. Pokud ho k tomu provádíte nesprávně, ulehčujete si švihem nebo místo břišních svalů zatěžujete záda, může víc uškodit než pomoci. Pevnější a vyrýsované břicho budete mít díky jídlu i díky několika cviků, aniž byste museli funět u zmíněných sklapovaček.