Hubnutí

media

Na čem si pochutnat, aniž byste museli řešit postavu

Jak nespoutaně mlsat a dopřávat si dobroty a přitom nepřibrat ani gram? To je otázka, kterou si občas klade každý z nás a s povzdechem ji vzápětí odsouvá kamsi do říše fantazie. Kdo chce být štíhlý, musí být zkrátka disciplinovaný a jíst zdravě, vyváženě a nepřejídat se. Ale přesto existují potraviny, kterých se můžete i přejíst a nic to s vámi neudělá.
media

Ve vodě se dá hubnout i posilovat, pomocí aqua aerobicu to půjde snadno

Pokud toužíte po vypracovaném tělu a zbavení se tukových polštářků, pak neexistuje lepší způsob než pravidelný pohyb. Většina cvičení se ale po nějaké době omrzí a lidé pak často na pohyb rezignují. Ať je vám dvacet nebo padesát, ke svému běžnému cvičení můžete zařadit aqua aerobik (nebo také akvaaerobik). Cvičení ve vodě má své výhody - chrání vaše klouby, posiluje tělo a je skvělým pomocníkem pro rehabilitaci. A k tomu je to něco nového, netradičního a zábavného.
media

Taebo - neokoukané a zábavné cvičení

Fitness aerobik, pilates nebo obdobné trendy cvičení lezou mnohým krkem. Je o nich slyšet všude a staly se tak masovou záležitostí. Taebo je v tomto dobrou volbou - je to tak trochu utajený druh cvičení, které spojuje prvky posilování, hubnutí, a dokonce i zábavy v jedno. Při formování svého těla se totiž nemusíte pouze potit, ale můžete se zároveň i bavit. Nejen pro mladší ročníky je taebo také zajímavé díky tomu, že je akční a originální.
media

Pokud se svěřujete do rukou odborníků, na výživového poradce buďte nároční

Sázíte při zdravém jídelníčku na svůj selský rozum a vybíráte si na internetu ty informace, které vám přijdou rozumné nebo v tomto případě dáte radši na rady odborníka a věříte člověku, který o výživě ví - nebo by měl vědět - vše? Jde tu bez nadsázky o vaše zdraví, proto je rozumné najít si odborníka, který mezi všemi těmi dietami, trendy a jídly dokáže vybrat ty, které vám skutečně pomohou. A protože jde o vaše zdraví a vaše peníze, buďte na poradce pro výživu nároční.
media

Jak spálit 100 kalorií? Snadno, a to i bez sportování

Říkají vám sportovní hodinky, že vám chybí už jen 100 kalorií do vašeho denního cíle? Nebo si chcete dopřát skleničku vína či půllitr piva, ale ne za cenu, že to rozhodí váš denní energetický příjem? Nemusíte kvůli tomu hned oblékat sportovní oblečení a běžet se potit. 100 kalorií se dá spálit i pomocí běžných činností, stačí jen vědět, jak na to.
media

Pivo, džusy, ale i müsli vám kazí postavu ve velkém

Stačí, abychom zahlédli nějakou modelku nebo herečku v plavkách a nejspíš tajně rudneme závistí. Postavy celebritám většinou opravdu můžeme jen tiše závidět a většina z nás je považuje za nedostižný sen. Ale nemusí tomu tak být, protože stačí jen vědět, jak na to, a i vy můžete mít krásné bříško, a to aniž byste se udřeli v posilovně.
media

Začínáte hubnout? Nepotřebujete hned sport ani diety

Dřít se v posilovně, běhat, cvičit při každé příležitosti, všude chodit pokud možno pěšky a rychlým tempem a odolat i malé chvilce lenošivého posezení v zahradním křesílku nebo na gauči. To je tím extrémem, kterým se dnes hodně lidí bohužel řídí spolu s naprosto "zdravou" stravou bez špetky čehokoliv s obsahem tuku, cukrů a podobně. Ale tenhle způsob hubnutí baví jen málokoho a málokdo u něj také vydrží. Hubnout se dá přitom i jinak – bez přísných diet i tvrdošíjného sportování. Zejména pokud s hubnutím začínáte, oceníte jiný přístup než přehnanou snahu.
media

Hubnout po čtyřicítce se dá. Jen nesmíte dělat klasické chyby

Hubnutí po čtyřicítce už nejde tak snadno, jako když vám bylo dvacet. To jste hubli téměř sami od sebe, nemuseli jste tolik dřít a pravidelně cvičit, nemuseli jste se příliš omezovat v jídle. Stačilo jen na chvíli vynechat sladkosti a tučné večeře a pár kilo bylo rázem dole. Ve čtyřiceti a vyšším věku už to takto snadno nefunguje, proto je řada žen (ale i mužů) ze svého těla nešťastných. Místo toho, aby na šli na hubnutí s rozvahou, dělají nevědomky jednu chybu za druhou.