Posilování

media

Hubněte chytře - podle typu své postavy

Chodit do posilovny je velmi záslužné. Stejně tak se řada lidí dá na běhání, nakoupí si domů různé cvičící stroje a pomůcky, k tomu se drží pevně daných jídelníčků, pravidelně se hýbou, donutí se k pohybu i ve chvílích únavy a nechuti – a přesto nemusí zhubnout. Jak je to možné? Důvod je prostý: k hubnutí nebo třeba vytvarování postavy nevede žádný univerzální recept, protože každý z nás je jedinečný a tomu je také nutné přizpůsobit i typ cvičení.
media

Čím to, že se vám nedaří hubnout? Důvodů může být více

Dodržujete dietu, na poličce máte výběr těch "nej" doplňků výživy a už půl roku jste nevynechali jedinou příležitost pro cvičení. Po přečtení článků v časopisech jste nabyli dojmu, že díky jejich radám bude vaše vysněná postava hotová už za měsíc a přesto se ani po měsíci nic moc zásadního nezměnilo. Čím to může být?
media

Vyzrajte na posilovnu - zkraťte trénink, zvyšte zátěž

Posilovna jednou za čas láká snad každého z nás. Nabízí takové množství posilovacích strojů a tolik možných aktivit slibujících snížení tělesné hmotnosti, navíc pod vedením profesionálních trenérů, že se to zdá jako nejsnazší a nejrychlejší možná cesta k vysněné postavě. Ale mnoho z nás při cvičení ve fitku přesto chybuje, a tak nehubneme, jak bychom si představovali.
media

Jak si pořádně zacvičit doma s jednoruční činkou

Nemáte rádi davy lidí kolem sebe a vyhovuje vám spíš v klidu cvičit doma, kde na vás nikdo nekouká, nemusíte čekat deset minut na nějaký stroj a po cvičení se nemusíte dělit o sprchu s nikým jiným? I doma se tá vytvarovat pevné tělo a získat svaly. Stačí vám k tomu váha vlastního těla a jednoruční činka.
media

Kde je a k čemu slouží tělesné jádro

Často můžete slyšet, že základem pro cvičení i posilování je mít pevné jádro těla. V posledních letech je populární vyrazit na speciální "Core" tréninky a i ti, kteří nabírají svalovou hmotu, cviky na posílení jádra těla nevynechávají. Co to ale vlastně to tělesné jádro je a proč je pro cvičení důležité právě jeho svaly zpevnit?
media

Chodit do posilovny i ve vyšším věku? Dobrý nápad, pohyb je potřeba

Se cvičením není nikdy pozdě začít – a to v jakémkoliv věku. Cvičení našemu tělu skvěle prospívá a dostatečný pohyb potřebujeme, ať je nám 20, 40, ale i 80. Je samozřejmé, že v každém věku má člověk jinou sílu a jiné fyzické schopnosti. Ani to ale neznamená, že čím starší jsme, tém méně budeme svaly zapojovat. Přesně naopak - svaly budeme potřebovat i jako staří, vždyť právě ony nám zajistí, že budeme vitální.