Posilování

media

Když nemáte moc času na cvičení: zkraťte trénink, ale nezmenšujte jeho účinnost

Občas se stane každému, kdo cvičí, že na samotný trénink chybí dostatek času. Může za tím být přehršel povinností, nečekaná změna denního plánu nebo nějaká podobná situace. Ale ani ty vám nijak nemusí nabourat váš fitness plán. Jestli se pohybu nechcete vzdát, naučte se zkrátit trénink na minimum času a pomocí několika vychytávek své svaly i tak procvičit pořádně.
media

Zpevnit tělo i zhubnout, a to i na malém prostoru, pomůže flowin

Tento typ tréninku je poměrně specifický. Budete potřebovat jen pár nevšedních pomůcek, i tak se ale jedná o cvičení s vlastní váhou. Flowin se zaměřuje na funkčnost, tedy správné provedení těch pohybů, které jsou tělu vlastní a přitom je k nim potřeba více svalových skupin najednou. I proto při flowin budete plně zapojovat hluboké stabilizační svalstvo. Je důležité umět zpevnit tělesné jádro i správně dýchat.
media

Otázka, která trápí hodně z nás: jak se zbavit tuku na břiše?

Zbavit se nepříjemného tuku může být boj. A to především ve spodní oblasti břicha. Bojují s tím často i ti, kteří cvičí klidně i několik let. Přestože se věnují intenzivně břišním svalům, ty jsou přesto ukryty pod tukovou vrstvou, a to může od dalšího cvičení demotivovat. Pojďme se proto podívat, jak se toho protivného tuku na břiše zbavit a místo nekonečné dřiny skutečně dosáhnout vytrénovanou postavu.
media

Jak správně provádět mrtvý tah

Mrtvý tah se řadí mezi úzkou skupinu cviků, při kterých zapojíte při jednom pohybu obrovské množství různých svalů. Navíc kopíruje pohybové vzorce, na které je člověk zvyklý už od přírody a pomáhá nastartovat produkci hormonů. Důležité je však zmínit, že se jedná o velmi náročný cviky na správné provedení, naučit se techniku je tak základním předpokladem pro to, abyste si mrtvým tahem nepřivodili zranění.
media

Cvičení s vlastní váhou komplexněji - animal flow

Jestliže máte rádi pohyb a chcete se udržet v kondici, zkoušíte obvykle mnoho různých cvičení. Ta tradiční cvičení se totiž při opakování stanou dříve nebo později stereotypními a nedělají vám takovou radost jako na začátku. Většina klasických posilovacích i kardio směrů totiž využívá omezené množství pohybů a cviků. Animal flow ale vychází z pohybu přirozenému zvířatům a procvičíte díky němu tělo úplně novým způsobem.
media

Nejčastější chyby, kterými si kazíte trénink

Při fitness životním stylu si jistě mnoho z nás vytyčuje mnoho svých osobních cílů, kterých se snažíme co nejdříve dosáhnout. A není divu, každého rozhodně potěší, když dosáhne vytouženého milníku a vidí svůj progres. Na opačnou stranu vám motivaci i samotný progres může kazit několik chyb. A to nikdo nechceme. Tady jsou proto tři nejčastější chyby, na které je lepší si dávat pozor.
media

Když jsou zavřené posilovny: improvizujte a užívejte si jiné druhy cvičení

V předchozích letech jsme si jednoduše zvykli, že intenzivně si zacvičit s pomocí různých činek, trenažérů a strojů můžeme, kdykoliv se nám zachce. Teď určitě mnoha lidem pravidelné intenzivní tréninky schází, zavření posiloven a fitcenter může být demotivující. To, že si nemůžete jít zacvičit do specializovaných prostor, vám ale na druhou stranu pomůže zlepšit si kondici jinak - pomocí jiného druhu pohybu v přírodě i doma.
media

Vypadli jste z tréninku? Zpět do formy vám pomůže i svalová paměť

Občas se každému z nás stane, že z nějakého důvodu cvičení odsune na vedlejší kolej. Místo každodenních tréninků a pravidelného pohybu více sedíme a nezatěžujeme tak svaly. A pokud jste opravdu zvyklí často a intenzivně trénovat, objem svalové hmoty bude rychle klesat. Naše tělo je naštěstí připraveno i v tomto případě získat svaly, jakmile začnete poctivě cvičit, rychle zpět - a to díky svalové paměti.