Sport

media

Crossminton - badminton trochu jinak

Crossminton je druhem raketového sportu, který byl dříve známý jako speed badminton. Spojuje prvky hned několika raketových sportů, díky tomu je svižný a zábavný. Dá se snadno hrát rekreačně kdykoliv během roku - během špatného počasí třeba v hale a na čerstvém vzduchu zase klidně na louce nebo i na pláži.
media

Doggcrapp - intenzivní fitness trénink pro zkušené

Každý, kdo cvičí už nějakou tu dobu v posilovně, přemýšlel někdy nad tím, jak rychle zvýšit svou sílu i svalový objem. Doggcrapp je specifickým stylem tréninku, který tyto výsledky přinese opravdu rychle, žádá si však na oplátku velké úsilí a píli. Je také určen pro lidi, kteří už nějakou dobu posilují a umí správně provádět jednotlivé cviky.
media

K novoročnímu předsevzetí vyberte ten správný sport, ať ho nevzdáte hned

Je tady zase to období novoročních předsevzetí, kdy se mnoho z nás zaklíná, že teď už opravdu začneme cvičit, že zdravou životosprávou shodíme nabraná nadbytečná kila a celkově zlepšíme a zkvalitníme svůj život. Takové předsevzetí je to nejlepší, co můžeme pro své zdraví i tělo udělat. Jenže jak vybrat ten nejlepší typ cvičení, který vás skutečně bude bavit, vydržíte u něj déle než dva týdny a který pomůže vašemu tělu?
media

V zimě vyražte na běžky připravení

Těšíte se na zimu a hledáte způsob, jak spalovat kalorie, i když je venku sníh? Ani nemusíte bydlet na horách a můžete využít jeden snadný sport - běžkování. Když vyrazíte na běžky, rozproudíte krev, spálíte energii, ale zároveň si i užijete pohled na přírodu z míst, kam se normálně jen tak nedostanete.
media

Těmto sportům se můžete věnovat i na podzim

Často se lidé věnují sportování ve větší míře pouze hned po Novém roce, na jaře či v brzkém létě. Na jaře a v létě je totiž počasí nejpříznivější a sportovní činnost se tak stává příjemnější. Dá se však najít celá řada sportů, kterým se bez problému lze věnovat během chladnějšího podzimu.
media

Nebuďte letos nemocní, jako prevenci použijte pohyb

Je zavedenou praxí, že když onemocníte jakoukoliv chorobou a jdete k lékaři, dostanete nějaké léky, vitaminy, v určitých případech třeba i doporučení na rehabilitaci. Ale málokterý lékař vám namísto těchto preparátů doporučí úplně jiný typ léčby – a tou je pohyb. Což je možná škoda, protože je prokázáno, že pohyb léčí mnoho neduhů a přispívá k trvalejšímu zdraví a silnější imunitě.
media

Jak se správně připravit na cvičení

Leckdo se do cvičení vrhá po hlavě, během půl hodiny si dáme pořádně do těla a pokud nejsme zvyklí, další tři dny se pak ploužíme a všechno nás bolí. Je to obvykle kvůli špatné nebo dokonce nulové přípravě. Před samotným cvičením je totiž vhodné udělat několik základních úkonů, abychom si nejen neublížili, ale také aby na nás cvičení mělo ten správný efekt.