Ty nejlepší články rovnou do mailu

Protein

media

Letní recept: Dietní fitness proteinová zmrzlina

Žádný přidaný cukr, žádná tučná smetana a žádné přidané konzervanty nebo stabilizátory. Na rozdíl od zmrzlin ze supermarketu je složení proteinové zmrzliny velmi krátké a chuť mnoho násobně lepší. Navíc k přípravě této zmrzliny potřebujete jen to, co máte obvykle při zdravém životním stylu automaticky doma.
media

Recept: Chutné fitness proteinové tyčinky

Honí vás mlsná na něco dobrého a jen těžko odoláváte? Pak právě pro vás máme chutný recept na proteinové fitness tyčinky, které si upečete doma během pár minut. Nejen že ukojí vaši chuť na sladké, ale také dodají pořádnou dávku proteinu a vlákniny.
media

Co si dát po posilování?

Otázka pro vás - co si dáváte jako první hned po skončení tréninku? Proteinový nápoj? Banán? Jen čistou vodu? Po takové námaze je dobré tělu dodat to, co přesně potřebuje. Jelikož i v našem okolí spoustu lidí nemá v odpovědi na tuto otázku jasno, připravili jsme pro vás článek.
media

Když chybí bílkoviny... co nám hrozí?

Řada lidí se při hubnutí snaží co nejvíce omezit příjem potravin, které považují za nevhodné nebo nezdravé. Jenže pokud si jídelníček sestavíme sami, můžeme v něm mít obrovský nedostatek bílkovin. Což nám sice na první pohled nevadí, ale vzápětí se to může negativně odrazit na našem zdraví.
media

Jíte jen bílky z vajíčka? Začněte jíst i žloutky!

Mnoho lidí, kteří posilují, si ráno dávají míchaná vejce. Ale použijí jen jedno celé vejce a k tomu mnoho bílků. Podobně si ke svačině dopřávají zeleninu, k tomu další zeleninu a vaječné bílky. Přitom sami sebe zbytečně ochuzují o zdravé živiny, ale i o protein, který žloutky obsahují ve větším množství.