Pitný režim

media

Sladké nápoje při hubnutí: ano nebo ne?

Rovnou si můžeme říct, že nejlepším a nejpřirozenějším nápojem pro naše tělo je voda. Ideální je ta čistá, neperlivá, klidně i z vodovodu, kombinovat ji v omezeném množství můžeme i s různými minerálkami. Ale jak je to s různými ovocnými nápoji, limonádami a džusy?
media

Přejídáte se? Možná jen má vaše tělo žízeň

Mluví-li se o přejídání, často se nám v mysli objeví obrazy monstrózně obézních lidí, kteří do sebe cpou páté přes deváté. Jenže přejídat se může kdokoliv – stačí třeba začít po vydatném obědě shánět něco sladkého nebo chtít si jít ještě přidat. Ale možná za tu neodolatelnou chuť může něco jiného než hlad.
media

Chutná vám tonik? Měli byste vědět, proč je chinin nebezpečný

Nechceme vás rozhodně děsit nebo odrazovat od pití toniku. I nám chutná. Možná i právě proto jsme pro vás zjistili maximum informací o chininu, tedy látce, které tonik vděčí za hořkou chuť. Právě kvůli obsahu chininu se pití toniku nedoporučuje těhotným ženám nebo lidem, kteří mají problémy se srdcem. Chinin se sice používá i jako léčivá látka, ale ve velkém množství naopak škodí a může být nebezpečný.
media

Pití čaje jako životní styl. Nebo osvědčený lék

Japonci považují pití čaje za rituál, Angličané si nedovedou představit jediný den bez čaje o páté a i mnohé jiné národy si pravidelně vychutnávají čaj ve všech jeho variacích a lahodných chutích. A není to jen marný zvyk. Čaj totiž v mnoha směrech prospívá našemu zdraví.
media

jak dodržet pitný režim i když se nechce pít

Pitný režim je v dietě snad ještě důležitější než jídlo.Správný a pravidelný příjem tekutin dokáže s naším tělem divy. Bohužel většina z nás má s dodržením pitného režimu problém a nebo se nedokáže přinutit pít neslazené. Proto přinášíme několik tipů jak začít správně pít.
media

Kofein a cvičení - jde to k sobě?

Zažili jsme to nejspíš všichni - ve fitness klubu jsme zahlédli nabušeného chlápka, jak si dává před začátkem cvičení silné espresso. Nebo jsme v médiích viděli fotografie celebrit, jak jdou na jejich hodinu cvičení s kelímkem kávy v ruce. Jak to vlastně je s kofeinem a cvičením? Vyplatí se dát si kafe před, v průběhu nebo po cvičení? A jaký to má efekt? Vše jsme pro vás zjistili.
media

Jak, kdy a kolik toho vypít při hubnutí?

Ti, kdo se snaží o redukci své váhy, mají většinou přesně nastudováno, co, kdy a v jakém množství jíst. Vědí, jak cvičit, jak dlouho a jak si vypomoci třeba i různými doplňky stravy. O čem se ale příliš nemluví, je pitný režim při hubnutí. Ten je totiž nesmírně důležitý, ale musíme pít správně, aby to mělo očekávaný nápomocný efekt.