životní styl

media

Je toho na vás už víc než moc? Proveďte restart

Znáte to - děláte vše pro své zdraví, pravidelně sportujete, stravujete se zdravě. V práci svou energii plně soustředíte k tomu, aby vše bylo hotovo včas, doma se pak věnujete drahé polovičce i tomu, aby se byt nebo dům nerozpadl. K tomu se občas musíte "socializovat" s přáteli, prostě žijete na maximum a maximálně zdravě. Přesto jednoho dne dospějete do stádia, že vás vše, co děláte, začne štvát, unavovat a vaše nálada je na bodu mrazu. Činnosti, které jinak děláte rádi, jsou pro vás největší otrava. A v tuto chvíli možná pomůže právě restart.
media

Jak přežít sedavé zaměstnání? Protahujte se, pravidelně pijte a občas vypněte

Všichni víme, a mnozí z nás to zažili i na vlastní kůži, že sedavé zaměstnání je pro naše tělo velmi namáhavé a nepřirozené. Po celodenní práci vstáváme ze židle celí rozlámaní, svaly odmítají poslouchat, často nás trápí bolesti krční páteře a o křečových žilách nemluvě. Dá se s tím něco dělat a zůstat i při sedavém zaměstnání v kondici a spokojení?
media

Chcete relaxovat a přitom se zaměstnat? Vrhněte se na ruční práce

Přes samou práci, povinnosti, péči o rodinu a domácnost a spoustu dalších úkolů často zapomínáme sami na sebe. Padneme vyčerpaní do postele a okamžitě usneme. A večery většinou trávíme u televize, na kterou je tupě civíme a nemáme energii dělat cokoliv aktivnějšího. Přitom energii můžeme doplnit právě nějakou zajímavou činností, která nám bude přinášet radost.
media

Chodit do posilovny i ve vyšším věku? Dobrý nápad, pohyb je potřeba

Se cvičením není nikdy pozdě začít – a to v jakémkoliv věku. Cvičení našemu tělu skvěle prospívá a dostatečný pohyb potřebujeme, ať je nám 20, 40, ale i 80. Je samozřejmé, že v každém věku má člověk jinou sílu a jiné fyzické schopnosti. Ani to ale neznamená, že čím starší jsme, tém méně budeme svaly zapojovat. Přesně naopak - svaly budeme potřebovat i jako staří, vždyť právě ony nám zajistí, že budeme vitální.