Kuře

media

Kvalitní bílkoviny dodáte tělu i levně, stačí znát ty správné potraviny

Bílkoviny jako jedna ze tří základních živin neodmyslitelně patří do každého jídelníčku. Tělo díky nim může stavět svalovou hmotu, produkovat hormony i zajistit dostatečnou imunitu. Jejich nedostatek má pro náš organismus velké následky. Bílkovin bychom tělu měli denně dodávat přibližně 1 gram na kilogram naší váhy. Jestliže člověk cvičí a zatěžuje svaly více, pak je potřeba bílkovin ve stravě mnohem větší - až kolem 1,5 gramu na kilogram tělesné váhy. Kde takové množství vzít, aby člověk neutratil všechny peníze a přitom tělu dodal kvalitní protein?
media

Recept: segedín z kuřecího masa

Kysané zelí dokáže divy, podporuje trávení a obsahuje řadu důležitých látek. Ne vždy jej ale musíte podávat jen s tučným masem, zkusit můžete i klasický segedínský guláš. Tedy vlastně ne klasický, ale zdravější, z kuřecího masa.
media

Recept: kuřecí prsa zapečená s pikantním čedarem

Čedar je sýr, který sice patří mezi ty tučnější, ale právě proto vyniká svojí chutí. To jak se už při vyšší teplotě krásně rozteče si doslova říká o použití k zapečení. A když do něj přidáte něco ostřejšího, odmění se vám explozí chutí.
media

Recept: domácí quesadilla alias qurrito

Rychlovka k obědu, kterou na grilu zvládnete stejně snadno jako na pánvičce. Přesně tohle je klasické mexické jídlo quesadilla . U nás jej ale většina zná jako Qurrito v KFC. Vlastně je to taková plněná palačinka, ale naplněná je samýma dobrotama a neznáme nikoho, kdo by ji nemiloval.
media

Recept: Kuře na paprice trochu jinak - v papiňáku

Máte doma papiňák? Výborně, ušetříte si spoustu času při vaření! Máme pro vás recept na lahodné kuře na paprice, které se vám doslova bude rozplývat na jazyku. A navíc díky použití papiňáku budete mít hotovo do půl hodiny i s krájením zeleniny.
media

Recept: kuře v marinádě z římského kmínu

Kuře se dá připravit na tisíce způsobů a to díky jeho neutrální chuti. Většinu musí obstarat koření a právě na jeho volbě závisí výsledek. Římský kmín může být jedním z těch, které dokážou vytvořit netradiční jídlo. A jako bonus podpoří trávení po dobrém obědě.