Ty nejlepší články rovnou do mailu

Psychika

media

Buďte šťastní díky jídlu

Říká se, že tlustší lidé bývají šťastnější než ti hubení a ti věčně hladoví. A možná na tom něco bude, protože s plným žaludkem jsme hned spokojenější. Ale jídlo nás může učinit šťastnými i jinak – některé potraviny totiž dokážou aktivovat tvorbu takzvaného hormonu štěstí – serotoninu.
media

Vyčarujte si i v zimě úsměv na rtech

Nedá se nic dělat, je tady zima a s ní pochmurné, mrazivé počasí, brzké stmívání, málo slunce a celkově menší množství světla. To je pro mnoho lidí jasným spouštěčem zimních depresí, které nás obírají o energii, způsobují nám nepříjemnou únavu a ničí naše odhodlání i radost. Ale dá se s nimi bojovat.
media

Zatočte se špatnou náladou. Jak na to?

Léto se přehouplo do druhé poloviny, krásných dnů bude rychle ubývat, prázdniny a čas dovolených končí. To dokáže leckomu zkazit náladu. Když do toho připočteme pracovní povinnosti, stres a hromadu úkolů doma i v zaměstnání, je nám leckdy pod psa nechce se nám vůbec nic. Se špatnou náladou můžete i přes to všechno snadno zatočit – poradíme vám, jak na to
media

Jídelníček na jaro

Jaro pomalu klepe na dveře a tak přinášíme seznam toho co vše nám může poskytnout. Už za chvíli budeme moct vyměnit dováženou zeleninu za tu čerstvou z našich zahrádek. K zdravé zelenině plné vitamínů není třeba jen zahrádka. Spoustu ji vykouzlíte i na obyčejném balkoně nebo doma v kuchyni.
media

Přežijte vánoční úklid v klidu

Každý rok je to skoro stejné. Naplánovat a včas nakoupit dárky, napéct či objednat cukroví a hlavně více čí méně vánočně uklidit domácnost. Je toho vcelku hodně. Mnoho lidí končí na štědrý den úplně fyzicky i psychicky vyčerpaných. A je to vlastně potřeba? Co takhle se zaměřit na včasnou přípravu a věnovat chvilku plánování?
media

Zbavte se závislosti na sociálních sítích

Večer před spaním koukáte ještě na rychlo do mobilu a kontrolujete zprávy? Ráno první myšlenka vede k Facebooku a díváte se na statusy, které přátelé přidali během noci? Možná jste na sociálních sítích závislejší než si myslíte. Pojďme se společně podívat jak odhalit zda závislí jsme a co s tím dokážete udělat.
media

Jak přelstít premenstruační syndrom?

Zná to každá žena – i když nás po většinu měsíce nic netrápí a jsme milé a přívětivé, najednou se z nás na pár dní stávají podrážděné, uječené a věčně napružené fúrie. Na vině je premenstruační syndrom (PMS). Ale nepříjemným příznakům se dá i předcházet.