media

Jak si udržet teplo v organismu

Stává se vám občas, že máte ruce nebo nohy studené, a nevíte, jak se zahřát? Podívejte se na naše tipy, se kterými si teplo v těle zaručeně udržíte a nebudete tak vystaveni podzimnímu prochladnutí. Stačí znát pár pravidel a díky nim vaše zdraví nezaskočí ani chladnější dny.
media

Jaký je správný tep a jak ovlivňuje hubnutí

Jak si můžeme změřit svůj aktuální tep, tušíme všichni – stačí na zápěstí najít správnou tepnu, přiložit na ni tři prsty a pak počítat. Počet tepů za třicet vteřin vynásobíte dvěma a máte počet za minutu. Výsledné číslo závisí na vaší aktuální aktivitě, ale i na vaší kondici. A právě to vám může mnohé prozradit i včas varovat, že je s vámi něco v nepořádku.
media

Nakopněte svůj mozek pomocí zdravého jídla

Není snadné udržet se neustále v bdělém stavu, plní energie a odhodlání, koncentrovaní a připravení řešit kdykoliv jakýkoliv problém. Zaměstnání, rodina a domácnost nás leckdy dokážou naprosto „vyšťavit“, takže nemáme sílu vůbec na nic. Ale tomuto stavu se dá zabránit, pokud se budete stravovat chytře a tak, abyste podpořili svůj mozek.
media

Recept: Fitness gulášová polévka

Udělat si chutnou gulášovou polévku je samo o sobě dobrým nápadem. Když znáte recept na odlehčenou variantu, díky které tělu dodáte porci bílkovin a žádná zbytečná dochucovadla - a dokonce i jen minimum tuku - dietní oběd je hned tu.
media

Hromada plastu a univerzální velikost porce, přesně tak vypadá většina krabičkových diet

V posledních letech se s nimi doslova roztrhl pytel. Krabičková dieta je populární u lidí všech věkových kategorií, u mužů i žen, stejně jako ve větších i menších městech. Je to trend, kterého ale občas využívají i ti, kteří na lidech a jejich touze jíst zdravě chtějí co nejvíce vydělat. O zdravé jídlo jim zas tak moc nejde. Ne vždy také krabičková dieta naplní očekávání, které od ní máme.
media

Zásobník cviků: Kliky úzkým úchopem

Klik je jedním ze základních cviků při posilování s vlastní váhou těla. Existuje více variant, jak kliky cvičit a u každé z nich dokážete zapojit jiné svaly. U kliků s úzkým úchopem posilujete tricepsy, ale i prsní svaly, ramena a díky zpevněnému tělesnému jádru i břišní svalstvo.