Ořechy

media

Pistácie - zdravé ořechy, díky kterým nepřiberete

Zelené pistáciové oříšky známe všichni. Výborně chutnají a jíst bychom je měli i proto, že jsou velmi zdravé. Uhlídáte si díky nim lépe i svou váhu, protože oproti vlašským, pekanovým nebo lískovým ořechům neobsahují tolik kalorií. Každou pistácii si navíc musíte vyloupnout a díky této “náročnosti” jich nesníte tolik jako třeba solených arašídů nebo mandlí.
media

Lískové oříšky jsou zásobárnou tuků, naštěstí těch zdravých

Není snad nikdo, kdo by je neznal. Lískové oříšky jsou chutné a voňavé, odolá jim jen málokdo. V oblibě je mají i cukráři a výrobci čokolád, protože se ke sladkému výborně hodí. Lískové ořechy jsou ale i velmi zdravé a plné živin a měly by být součástí zdravého jídelníčku. Konzumovat je můžete jak v čerstvém, tak sušeném stavu.
media

Dokonalou pleť můžete mít i díky jídlu. Stačí jen vybrat ty správné potraviny

Jsme to, co jíme. Toto pořekadlo platí nejen pro naši postavu, strava se také znatelně odráží na tom, jak vypadáme. Akné, pupínky, vyrážky a kožní problémy netrápí jen puberťáky. Setkává se s nimi i řada dospělých a marně pátrají, čím jsou způsobené. Přitom stačí zařadit do svého jídelníčku ty správné potraviny a můžete se těšit na výrazné zlepšení kvality pleti i méně kožních problémů.
media

Vláknina není jen divná hmota, pochutnejte si na ní doopravdy

Kdo má problémy se zažíváním a vyprazdňováním, koho trápí kila navíc a nemůže se jich i přes veškerou snahu zbavit, ten by měl vsadit na vlákninu. Naše tělo ji nejen potřebuje ke správnému fungování, ale právě ona nám pomáhá i v mnoha ohledech. Výborně funguje v trávicím traktu, díky tomu je doporučována nejen na akutní či chronické potíže, ale i lidem, kteří se snaží zhubnout a udržovat si štíhlou figuru. Leckdo si ji ale vybaví jako tu podivnou hmotu z lékárny a kvůli tomu se jí brání jako něčemu naprosto odpornému – což u vlákniny v přirozené podobě rozhodně není pravda.
media

Svaly potřebují živiny i v noci, nenechte je hladovět

Při aktivním stylu života jsou spánek a odpočinek nezbytné pro správnou regeneraci svalů i pro jejich růst. Pro tento proces je ale velmi důležitý dostatek živin, a to nejen přes den. Svalová vlákna živiny potřebují i přes noc, aby zvládla opravit co nejvíce namožených a poškozených částí a zároveň aby mohla růst. Vylepšete proto svůj jídelníček o několik potravin, která svalům pomohou i v noci.