Ořechy

media

Fit recept: jablečný koláč s tvarohem

Vyzkoušeli jsme recept na koláč, u kterého nepotřebujete ani gram mouky a jen minimum cukru. A výsledek nás víc než mile překvapil. Na jeho přípravu je potřeba jen několik základních surovin, včetně jablek, díky kterým dostává tu správnou "šťávu" nebo pudinku, který koláč krásně zjemní.
media

Oříšky při hubnutí? Zákeřný zdroj tuků

Často je pojídáme, když máme na něco chuť. Říkáme, že si díky nim obalujeme nervy. Když je nám smutno, chroupání oříšků nám dokáže pozvednout náladu. A i když hubneme, jíme je většinou vesele dál, protože oříšky nám přece nemohou uškodit. Omyl! Oříškům bychom se při redukci váhy měli z daleka vyhýbat nebo je omezit na minimum.
media

Recept: Nebesky dobrý trhaný pistáciový koláč

O tenhle recept se s vámi musíme podělit! Po nafocení koláče jsme se do něj pustili a zmizel během chvilky. Takhle dobrý dezert (a hlavně takhle jednoduchý na přípravu) jsme už dlouho neměli. A aby měl i něco speciálního - nepotřebujete ho krájet, je to "trhací" koláč. :)
media

Recept: pečený losos s hořčičnou krustou

Losos patří k jedněm z cenově nejdostupnějších ryb u nás, ale co s ním? Tatarák a smažený se po chvilce přejí a rozhodně to na chuti nepřidá. Dnes přinášíme recept, který si určitě zamilujete. Med, hořčice a ryba jsou jakoby se pro sebe narodili. Schválně vyzkoušejte.
media

Makadamové ořechy jsou zásobárnou přínosných živin

Jaké ořechy nejčastějí jíte? V Česku obecně jsou to lískové, vlašské a burské ořechy. Každý druh ořechů má něco do sebe, a každý chutná trochu jinak. I proto vyzkoušejte chuť, kterou ještě neznáte. Makadamové ořechy jsou navíc zásobárnou živin přínosných vašemu tělu.
media

Para ořechy stojí za ochutnání

Když se řekne "ořech", vybaví se nám obvykle ten lískový nebo vlašský. Mezi ty méně známé, ale obsahující zdraví prospěšné látky, patří rozhodně para ořechy. Právě kvůli jejich obsahu živin a minerálů se je vyplatí občas dopřát si je. Ale jen v rozumné míře.