media

Jak zdravě zhubnout krok za krokem

Vrhnout se do různých diet s představou, že za týden shodíte alespoň 10 kilogramů, nefunguje. A nepomohou ani žádné koktejly nebo tabletky. Místo vyhazování peněz zpomalte a začněte se soustředit na postupné změny. Každá menší i větší změna by měla být příjemná. Naučte se proto užívat si všech krůčků při hubnutí a zjistíte, že nemusíte být člověkem který se jídlem krmí a zajídá tím své problémy a stres. Budete člověkem, který si zdravé jídlo umí vychutnat a jí ho jak kvůli chuti, tak kvůli správným živinám pro své zdraví.
media

Ubližujete nevědomky svým plicím? Pozor na vzduch doma

Je jasné, že kdo kouří, ten si velmi nepěkně likviduje plíce. Stejně tak trpí i dýchací ústrojí lidí, kteří se pohybují v místech s velkým množstvím smogu, v prašném prostředí, v okolí hlavních silničních tahů i v centrech měst plných aut. Jenže málokdo tuší, že i vzduch v domě může být podobně zamořený jako třeba vzduch u silnice. A to můžete bydlet třeba na samotě u lesa.
media

Ne vždy se cvičit sám vyplatí. Trenér hlídá cviky i vaše zdraví

Jaká je největší chyba sportovců - samouků? Odkoukat cviky na sociálních sítích nebo z internetových videí a vrhnout se bezhlavě do cvičení. Člověka, který se sice s dobrým úmyslem, ale bez znalostí, pustí do cvičení, brzy čeká zklamání. V tom lepším případě na sobě nebude pozorovat změny tak rychle, v tom horším přetíží některý ze svalů nebo kloubů a bude trpět bolestí. Bolest, zklamání i nulové výsledky pak často vedou k tomu, že přestaneme cvičit úplně.
media

Při cestování si dejte pozor na krk i zánět žil

Léto je ideálním obdobím pro cestování – na výlety, do cizích zemí, na chaty a spoustu dalších míst. Jenže i když nám dopravní prostředky umožňují dostat se kamkoliv, a to leckdy velmi rychle, někdy to obnáší dlouhé cesty, kdy ze svého sedadla následně vstáváme celí zkroucení, polámaní a unavení tou dlouhou jízdou nebo letem. A to není vše, co nám může kvůli dlouhým cestám hrozit.
media

Na čem si pochutnat, aniž byste museli řešit postavu

Jak nespoutaně mlsat a dopřávat si dobroty a přitom nepřibrat ani gram? To je otázka, kterou si občas klade každý z nás a s povzdechem ji vzápětí odsouvá kamsi do říše fantazie. Kdo chce být štíhlý, musí být zkrátka disciplinovaný a jíst zdravě, vyváženě a nepřejídat se. Ale přesto existují potraviny, kterých se můžete i přejíst a nic to s vámi neudělá.
media

Když na vás padne smutek, nenechte se jím převálcovat

Na každého čas od času padne splín, máme náladu pod psa, nic se nám nechce, nic nás nebaví a lámeme nad sebou i nad světem hůl. Tento stav se postupně zlepšuje a chvíli se možná cítím zase dobře. Ale jen dokud do smutku neupadneme znovu. Přitom je to možná úplně zbytečné, protože stačí jen málo a můžeme být šťastní a spokojení se sebou i svým okolím poměrně rychle. Stačí jen vědět, jak na to.
media

Ve vodě se dá hubnout i posilovat, pomocí aqua aerobicu to půjde snadno

Pokud toužíte po vypracovaném tělu a zbavení se tukových polštářků, pak neexistuje lepší způsob než pravidelný pohyb. Většina cvičení se ale po nějaké době omrzí a lidé pak často na pohyb rezignují. Ať je vám dvacet nebo padesát, ke svému běžnému cvičení můžete zařadit aqua aerobik (nebo také akvaaerobik). Cvičení ve vodě má své výhody - chrání vaše klouby, posiluje tělo a je skvělým pomocníkem pro rehabilitaci. A k tomu je to něco nového, netradičního a zábavného.