media

Zhubnout po porodu se dá, ale ne hned

Konečně je porod za vámi, o děťátko se plně staráte, ale začínáte mít pocit, že o svou postavu moc ne? Pokud nejste se svým tělem po porodu spokojená, rozhodně nejste sama. To samé zažívá nejedna novopečená maminka. Zhubnout na mateřské dovolené se dá, i když je potřeba se přitom obrnit trpělivostí. Zázraky na počkání zde nečekejte, vaše tělo potřebuje také svůj čas, vždyť těhotenství i porod mu dali pěkně zabrat. Nabraná kila půjdou snáze dolů lépe, když budete vědět, jak na to.
media

Kvalitní bílý jogurt poznáte už jen podle krátkého složení

Jogurty jsou velmi prospěšné potraviny. Jsou výborným zdrojem vápníku, hodnotných bílkovin a probiotik - tedy prospěšných bakterií mléčného kysání. Podle mnohých studií posilují imunitní systém, působí blahodárně při žaludečních obtížích. Jeden kysaný mléčný výrobek se obecně doporučuje jako součást denního vyváženého jídelníčku a právě tím může být jogurt.
media

Jak vypočítat ideální tep pro spalování tuků?

Určitě jste se už setkali s někým, kdo Vám říkal, jakou tepovou frevenci je ideální mít pro správné spalování tuků. Pokud dotyčný ale nebyl lékař a předtím jste neabsolvovali některá vyšetření, nejspíš neměl úplně pravdu. Tělo je příliš komplikované na to, abychom mohli říct univerzální poučku, která existuje pro výpočet "hubnoucí" tepové frekvence pro všechny stejně.
media

Po porodu budete potřebovat nové oblečení

Po porodu se změní ženě obvykle celý život. Málokterá nastávající maminka ale počítá úplně se vším. U šatníku to platí dvojnásob - i tady nečekáte, co všechno bude potřeba nově řešit. Jaké změny tedy čekají váš šatník v prvních dnech a týdnech po porodu? Mít pohodlné spodní prádlo i oblečení bude rozhodně základ.
media

Cvičením břišních svalů si můžete odrovnat záda

Které svaly jsou podle vás nejvíc sexy, když jsou vyrýsované? Pokud odpovídáte, že břišní - tedy ony známé "cihličky" nebo "pekáč buchet" - a tvrdým tréninkem se snažíte dosáhnout jejich vyrýsování, zbystřete. Nic není zadarmo a v případě tréninku břišních svalů to platí dvojnásob. Cviky na břicho vám při nesprávném provedení mohou odrovnat záda.
media

Posilování bez činek je základ, cvičte s váhou vlastního těla

Ne každého uchvátilo zvedání činek a honba za nejsilnějším bicepsem v posilovně. Někdo prostě dává přednost cvičení, ke kterému "železo" nepotřebuje. Pokud i vy upřednostňujete pohyb bez činek a trenažérů, je tento článek právě pro vás. A i pokud posilujete s činkami rádi, cviky s vlastní vahou těla mohou být zajímavou alternativou.