media

Recept: Plněná dietní sekaná

Sekaná se za příliš dietní jídlo považovat nedá. V naší variaci tomu tak ale není a pokud nepřidáte tučné vepřové, můžete si na jídle pochutnat bez výčitek. Díky náplni nebude sekaná suchá a všichni si určitě pochutnají.
media

Cvičení s vlastní váhou - jak na tricepsy

Tricepsy, tedy zjednodušeně řečeno zadní stranu paží, určitě budete chtít procvičit. Právě díky těmto svalům vypadají paže lépe, objemněji. Dobrá zpráva je, že tricepsy můžete skvěle procvičit i doma nebo třeba na služební cestě, aniž byste měli po ruce činku. Stačí vám k tomu váha vašeho těla.
media

Jak přežít sedavé zaměstnání? Protahujte se, pravidelně pijte a občas vypněte

Všichni víme, a mnozí z nás to zažili i na vlastní kůži, že sedavé zaměstnání je pro naše tělo velmi namáhavé a nepřirozené. Po celodenní práci vstáváme ze židle celí rozlámaní, svaly odmítají poslouchat, často nás trápí bolesti krční páteře a o křečových žilách nemluvě. Dá se s tím něco dělat a zůstat i při sedavém zaměstnání v kondici a spokojení?
media

Chcete relaxovat a přitom se zaměstnat? Vrhněte se na ruční práce

Přes samou práci, povinnosti, péči o rodinu a domácnost a spoustu dalších úkolů často zapomínáme sami na sebe. Padneme vyčerpaní do postele a okamžitě usneme. A večery většinou trávíme u televize, na kterou je tupě civíme a nemáme energii dělat cokoliv aktivnějšího. Přitom energii můžeme doplnit právě nějakou zajímavou činností, která nám bude přinášet radost.
media

I známými cviky si můžete nechtěně zlikvidovat záda

Většina lidí chodí do posilovny cvičit za účelem spálení tuku, procvičení svalů a zlepšení kondice. Málokdo při tom chce své tělo cvičením zničit. Ale málokdo si u cviků uvědomuje, že některé mohou více škodit než pomoci. Podíváme se na tři, kterými si likvidujete svá záda, aniž byste chtěli.
media

Chodit do posilovny i ve vyšším věku? Dobrý nápad, pohyb je potřeba

Se cvičením není nikdy pozdě začít – a to v jakémkoliv věku. Cvičení našemu tělu skvěle prospívá a dostatečný pohyb potřebujeme, ať je nám 20, 40, ale i 80. Je samozřejmé, že v každém věku má člověk jinou sílu a jiné fyzické schopnosti. Ani to ale neznamená, že čím starší jsme, tém méně budeme svaly zapojovat. Přesně naopak - svaly budeme potřebovat i jako staří, vždyť právě ony nám zajistí, že budeme vitální.
media

Jak co nejlépe snídat, abyste nastartovali svůj den

Vypili jste na snídani jen kafe, protože to je to jediné, co po ránu můžete strávit? Jste nejspíš na nejlepší cestě k žaludečním vředům! Pojďte se s námi naučit správně snídat. Ne nadarmo se říká, že snídaně je základ dne. Je to první "rituál" jídla během dne a právě snídani bychom měli věnovat velkou pozornost.