media

Co zdravého dát školákovi na svačinu, aby ji nevyhodil

Školní rok odstartoval a vy, stejně jako vloni, řešíte, jestli vašemu školákovi balit každé ráno k svačině rohlík namazaný taveným sýrem a šunkou nebo jestli náhodou neexistuje lepší svačina. Taková, ze které by třeba vaš dítko nemuselo znechuceně odlupovat rozmočený ubrousek a přitom byl zdravá a chutná najednou.
media

Tuk na břiše může být rizikem. Dejte si pozor hlavně na ten viscerální

Štvala vás někdy tuková zásoba na břiše a říkali jste si: "Až bude pryč, bude všechno v pohodě."? Máte pravdu jen částečně. Měli byste vědět, že kromě viditelného břišního tuku - oněch viditelných a nenáviděných faldíků - existuje ještě jeden jeho druh. Říká se mu viscerální tuk. A právě jeho množství je pro naše zdraví stejně důležité, ne-li důležitější, než samotný podkožní tuk.
media

Spí se vám špatně? Udělejte s tím něco hned dnes

Převalovali jste se celou noc? A i když jste šli do postele brzy, jste přes den unavení? Někdy ani osm hodin v posteli nestačí k tomu si pořádně odpočinout, když nemáme kvalitní a klidný spánek. Co se tedy dá udělat pro to, aby ten dnešní spánek byl konečně dobrý a zvládli jste při něm nabrat energii?
media

Recept: dietní dezert z ricotty

Když smícháte samé dobré věci jen těžko dokážete udělat něco špatného. A pokud mluvíme o dnešním dezertu, rozhodně výborný bude. Přitom touhle sladkostí dietu neporušíte a zároveň si pochutnáte.
media

Je lepší cvičit s vlastní váhou nebo se zátěží?

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Odpověď je jednoduchá: cvičení s vlastní váhou je naprostý základ a bez něj se neobejdete ani u cviků se zátěží. Cviky se zátěží jsou zase zejména pro kulturisty způsobem, jak získat větší svaly rychleji.
media

Jak zdravě zhubnout krok za krokem

Vrhnout se do různých diet s představou, že za týden shodíte alespoň 10 kilogramů, nefunguje. A nepomohou ani žádné koktejly nebo tabletky. Místo vyhazování peněz zpomalte a začněte se soustředit na postupné změny. Každá menší i větší změna by měla být příjemná. Naučte se proto užívat si všech krůčků při hubnutí a zjistíte, že nemusíte být člověkem který se jídlem krmí a zajídá tím své problémy a stres. Budete člověkem, který si zdravé jídlo umí vychutnat a jí ho jak kvůli chuti, tak kvůli správným živinám pro své zdraví.
media

Ubližujete nevědomky svým plicím? Pozor na vzduch doma

Je jasné, že kdo kouří, ten si velmi nepěkně likviduje plíce. Stejně tak trpí i dýchací ústrojí lidí, kteří se pohybují v místech s velkým množstvím smogu, v prašném prostředí, v okolí hlavních silničních tahů i v centrech měst plných aut. Jenže málokdo tuší, že i vzduch v domě může být podobně zamořený jako třeba vzduch u silnice. A to můžete bydlet třeba na samotě u lesa.