media

Recept: originální tempura z rýžové mouky

Chutná vám z asijské kuchyně maso obalené v tom dobrém, lehce křupavém těstíčku? Ještě aby ne, ono těstíčko - tedy tempura - je naprosto skvělý způsob, jak ozvláštnit a chuťově čarovat s kousky masa. Nejlepší je připravit ji originálním způsobem - tedy za použití rýžové mouky. Díky tomu budete mít základ pro bezlepkové jídlo připravený.
media

Buďte fit jako filmové hvězdy - jak cvičit po padesátce?

Na obálkách lesklých magazínů se skví mladé a štíhlé herečky a modelky, které se pyšní svými božskými těly. Starší generace si je jen obdivně prohlížejí a trochu nepřejícně jim běží hlavou, že v padesáti už tak skvěle vypadat nebudou. Ale opak je pravdou, i starší ženy mohou být fit, krásné a štíhlé – stačí jen vědět, jak na to.
media

Pokud se svěřujete do rukou odborníků, na výživového poradce buďte nároční

Sázíte při zdravém jídelníčku na svůj selský rozum a vybíráte si na internetu ty informace, které vám přijdou rozumné nebo v tomto případě dáte radši na rady odborníka a věříte člověku, který o výživě ví - nebo by měl vědět - vše? Jde tu bez nadsázky o vaše zdraví, proto je rozumné najít si odborníka, který mezi všemi těmi dietami, trendy a jídly dokáže vybrat ty, které vám skutečně pomohou. A protože jde o vaše zdraví a vaše peníze, buďte na poradce pro výživu nároční.
media

Jakých potravin jíme nedostatek, přestože jsou prospěšné a dobře dostupné

Všichni tak nějak tušíme, co bychom měli a neměli jíst, kolik toho zhruba sníst a jak často si porce servírovat. Mnoho z nás má dietní jídelníčky a poučky expertů v malíčku a snažíme se jimi řídit. A i když je tak úplně nedodržujeme, stejně čas od času sníme něco, co považujeme pro tělo za to nejlepší. Ale přesto existují zejména tři skupiny potravin, které bychom měli konzumovat denně a neděláme to – možná z lenosti, možná z neznalosti.
media

Keto dieta: vyměňte sacharidy za zdravé tuky

Cukr a bílá mouka nejsou nejzdravějšími volbami pro rozumný jídelníček, to je obecně známý fakt. Keto dieta je tak velmi populární už díky svému principu - odsouvá jakékoli sacharidy na druhou kolej. Keto jídelníček se totiž zejména skládá z co možná nejzdravější formy tuku, jaký najdete třeba v avokádu, olejích, oříškách nebo třeba i sýru. A kdo by nechtěl extra porci sýru, že?
media

Plevel nebo lék? Některé bylinky zbytečně likvidujeme

Kdo má zahradu a nějaký ten záhonek, případně aspoň truhlík za oknem bytu, ten se jistě už aspoň jednou pokoušel vypěstovat nějakou bylinku. A nebo jste o tom možná jen přemýšleli, ale ještě jste se k ničemu neodhodlali. Přeci výběr bylinek je obrovský a není možné pěstovat vše. Některé byliny pak ani pěstovat cíleně nemusíte, na běžné zahrádce rostou samy – a vy je často nevědomky likvidujete, vytrháváte jako plevel a sekáte.
media

Jak spálit 100 kalorií? Snadno, a to i bez sportování

Říkají vám sportovní hodinky, že vám chybí už jen 100 kalorií do vašeho denního cíle? Nebo si chcete dopřát skleničku vína či půllitr piva, ale ne za cenu, že to rozhodí váš denní energetický příjem? Nemusíte kvůli tomu hned oblékat sportovní oblečení a běžet se potit. 100 kalorií se dá spálit i pomocí běžných činností, stačí jen vědět, jak na to.