media

Svaly potřebují živiny i v noci, nenechte je hladovět

Při aktivním stylu života jsou spánek a odpočinek nezbytné pro správnou regeneraci svalů i pro jejich růst. Pro tento proces je ale velmi důležitý dostatek živin, a to nejen přes den. Svalová vlákna živiny potřebují i přes noc, aby zvládla opravit co nejvíce namožených a poškozených částí a zároveň aby mohla růst. Vylepšete proto svůj jídelníček o několik potravin, která svalům pomohou i v noci.
media

Na cyklovýlet by měla vyrazit celá rodina. Důležité je vybrat dětem to správné kolo

Kolo je čím dál častěji společníkem na rodinných výletech. Není divu, naše republika je pro cyklovýlety přímo stvořená. Abyste si takové chvíle s rodinou užili, je dobré mít to správné vybavení. Kvalitní kolo je základ, obzvláště pro děti radši vybírejte pečlivě. Doba, kdy jste podědili kolo po starších sourozencích, je naštěstí za námi a je snadné pro děti najít různé typy kol. Jak ale vybrat to nejrozumnější?
media

Máte při hubnutí pořád na něco chuť? Pomůže i energetická denzita potravin

Jistě to znáte, obzvláště pokud s dietou nebo s větší změnou ve svém jídelníčku začínáte. Pro vaše tělo může být těžké zvyknout si rychle na novou stravu, zejména pokud výrazně omezíte příjem cukru v podobě sladkostí a různých pochutin. Existuje však několik nápadů, díky kterým můžete chutě na sladké nebo nezdravé výrazně omezit. Vám tak už nic nebude bránit v úspěšném hubnutí.
media

Cvičte hned ráno, bude se vám pak lépe spát

Většině z nás připadá, že nejlepší čas na cvičení je odpoledne. Po práci, kdy si z hlavy vyženete všechny starosti, zrelaxujete se a ještě uděláte něco pro své zdraví. Mnoho lidí na to ovšem nemá čas, a tak se ke cvičení dostávají až večer. Ale ani jeden z těchto časů není ideální – podle vědců je úplně nejlepší zacvičit si ráno, hned po probuzení.
media

Jedním z nejrozumnějších cvičení pro ženy je běh

I když počasí je pořád jako na houpačce a tropické teploty rozhodně ještě nepřišly, pomalu se blíží čas dovolených, koupání a opalování se. A většina z nás by v létě chtěla mít krásnou, štíhlou postavu, za níž bychom se v plavkách nemuseli stydět. Pokud vám nejde jen o dietu, ale hledáte co úplně nejlepší a nejvšestrannější cvičení, vsaďte na běh.
media

Po obědě si dopřávejte šlofíka, prospěje vašemu zdraví

Známe to všichni. Po obědě na nás občas dolehne únava a máme pocit, že si na chvíli musíme zdřímnout. Vězte, že pokud si opravdu dopřejete krátký spánek, uděláte pro své zdraví mnohem lépe než kdybyste se vrhli na další práci. Zbavíte se totiž únavy, tělo si odpočine a vaše produktivita se tak pro zbytek dne zvýší.